mammantilde2vakreste<3 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Det er helt rolig i magen hele natten, og har aldri våknet av bevegelse. Kan kjenne noen få små dytt hvis jeg har vært oppe en tur. Med første babyen var det mye mer liv, og jeg ble faktisk litt sliten av all bevegelsen. Er 24+6 , så det kan jo virkelig snu seg, men jeg må innrømme at sovemønstret til babyen hadde passet utmerket når den kommer;)) Må legge til at min første er veldig aktiv og trenger forbausende lite søvn;) Hvordan er det med dere?
ღMorgenSolღ Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Nei, her er det mye liv når jeg legger meg ned. Flere ganger har jeg vaknet på natten av at det er skikkelig liv inni der, mange ganger jeg ligge og hallsover også får jeg ikke en skikkelig nattesøvn og er dermed veldi trett på morgenen. Kjennes ut som han snur og vender på seg hele natta avogtil, på morgenen da klokka ringer så er det også fullt liv inni der Er litt kos også, er det ikke bevegelse så blir jeg tankefull hva som skjer inni der.
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg merker veldig mye liv i gjennom dagen, så jeg blir ikke bekymret om det er stille på natterstid. Håper at hun blir stikk motsatt fra sin storebror når det gjelder sovemønster. I hvertfall ser det slik ut nå Syns det er kjempekoselig med dult og spark. Kommer til å savne det etter fødselen.... Slitsomt å ikke våkne uthvilt da Liljeღjanuar_baby
lioness* Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Aner ikke hva han holder på med om natten, har ikke våknet av bevegelse jeg heller. Men når jeg har våknet av andre ting har jeg ofte kjent noen bevegelser. Litt morsomt, det blir sånn "heisann, er du også våken?" Er 24+5 så da kommer bebisene våre kanskje ganske likt!
♥Madame_Mim♥ Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Nei jeg kjenner ingenting om natten. Jeg er bare 18+3 da, men jeg kjenner spark om dagen. Når jeg legger meg kjenner jeg ingenting. Prøver å provosere frem litt nesten hver kveld når jeg legger meg, men har kun oppnådd et par små dultinger.... Det endrer seg kanskje når jeg kommer lenger og kjenner fler bevegelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå