*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Lurte på om det var noen mmed termin i mars/april her fra Drammen eller områdene rundt?
Flo_Isak Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hei hei. Er fra Lier, så det er jo ikke så langt unna Drammen i allefall. Har termin 2 april! Skal føde ved Sykehuset Buskerud.
MammaMø med to små Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 er meg linyen,har babre byttet navn i profilen:) har termin 7.april;) hadde vært kult å prates mer.. spennende å høre hvordan det er for andre som er like langt på vei som meg:) skal også føde på sykehuset buskerud:)
Flo_Isak Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Ja dette er førstemann. Er veldig spent... Veldig hyggelig å bli kjent med flere som har termin rundt samme tid. Kan jo fort være at vi blir liggende på føden samtidig... Når har du ordinær ultralyd? Vet du allerede at det er gutt du har i magen? Og hvor gammel er du?
MammaMø med to små Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 nei vet ikke enda hva det er.. derfor jeg bare kaller babyen for lillegull:) ja det kan godt hende vi ligger der samtidig:) ordinær ultralyd er i uke 17-18:) skal høre fosterlyden neste onsdag,men om jeg ikke hører noe så skal jeg få ultralyd da:) jeg er 22 år:) Skal du på BIM treffet på Peppes neste tirsdag kl 1900? kan jo møtes der:D
Flo_Isak Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Kjenner du flere som skal på treffet eller? Skal tenke litt over om jeg tar meg en tur. Bruker egentlig å være opptatt på tirsdager, men kan få til å komme også... Jeg er også 22 år. :-)
MammaMø med to små Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 så koselig:) termin 7 april jeg også:) skal du på BIM treffet i drammen neste tirsdag? hadde vært koslig om flere kom så vi blir mange:)
AneC88 Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg skal ennå, formen er ikke på topp så vi får se.. Hadde vært koselig å møte andre gravide=) Er forresten 21 år og venter nr 1 jeg også=)
MammaMø med to små Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 så koselig:) hadde vært kjempe koselig å møte ande gravide:)har veldig lyst til å dra:) kan ikke dere maile meg a? [email protected] så kan vi eventuelt kanskje møtes en annen dag over en kaffe og prate litt? har veldig lyst til å treffe andre gravide som jeg kanskje havner på føden med;)
Flo_Isak Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 Om det er ok så kan vi jo legge til hverandre på msn også så går det an å skravle litt mere der inne
AneC88 Skrevet 6. oktober 2009 #13 Skrevet 6. oktober 2009 Det hadde vært bra:) Har ikke så lyst til å legge ut mailadressen min her ettersom den inneholder fullt navn, men legger gjerne til dere hvis det er greit=)
MammaMø med to små Skrevet 6. oktober 2009 #15 Skrevet 6. oktober 2009 legger dere til på msn når jeg kommer hjem:) er på jobb så msn er strengt forbudt her;)
MammaMø med to små Skrevet 6. oktober 2009 #16 Skrevet 6. oktober 2009 skjønner den:) legg meg til på din da vettu:) [email protected]
MammaMø med to små Skrevet 6. oktober 2009 #17 Skrevet 6. oktober 2009 dere kan forresten også nå meg på bloggen min: www.linyen.blogg.no stikk gjerne innom og si hva dere syns:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå