Gå til innhold

brent meg skikkelig på glovarm suppe................

Anbefalte innlegg

Skrevet

holdt hånda under rennende vann i 20 min...etter få minutter uten gjør det så sykt vondt at jeg må under vann igjen...ser ingen blemmer, men kan de fortsatt dukke opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brant meg på damp en gang, og det gjorde noe inni h...vondt. Holdt armen under kaldt rennende vann en stund, men det gjorde ennå vondt. Noen timer etter fikk jeg en blemme. Det var vondt det.

Skrevet

Smør på masse Aloe vera ,helst rett fra planten .

Skrevet

Mistet en "ny kokt" kopp te over foten. Prøvde først å holde foten under kaldt vann først, men så fort jeg tok foten ut gjorde det så inn i !"#$%&/()= vondt. Havnet på sykehuset med forbrenning og blemmene kom i store mengder... Både lilla og gule var de :S

Skjønner ikke hvordan jeg hadde overlevd uten sterke smertestillende...

Skrevet

Hold deg til vann du! Kjøl ned så mye som mulig, det tar en stund før det gir seg. Brant meg på kokende vann på hånda for et års tid siden, og det gjorde vondt noen dager. Blemmene kommer nok etterhvert, men jo mer du kjøler jo bedre er det. Pass bare på at du ikke får frostskader i steden!

Skrevet

Når kom blemmene??? Hvor lenge etter?

Skrevet

ca 2 timer... Kom deg på legevakta hvis blemmene blir store og smerten ikke gir seg.... God bedring!

Skrevet

Tusen takk for svar:) Nå er det foreløpig veldig rødt og prikker og stikker veldig...:/ så kommer det noen skikkelig tak innemellom....hodepinen er kommet og ja....:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...