Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hva synest dere om at en 8-9åring har msn og er på Habbo (chattesider)? Er dette for tidlig?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Her hadde det nok ikke værst aktuelt. Ikke engang hun på 12 har msn eller er inne på andre kommunikasjonsfora på internett. Hører og leser om barn på 9-10 som blir lurt til å kle seg naken på cam, og da lurer jeg på i mitt stille sinn: Hvor i alle dager er foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Grunn til at jeg ragerer er fordi min bror på 13 og fetter på snart 9år sitter og spiller. Min bror vet jeg vet hva han skal og ikke skal for det har han fått beskjed om, men min fetter sitter å sier han spiller Habbo, som er en chateside.! Noe hans foreldre ikke er klar over. Budre jeg gi beskjed om at det er en chateside og ikke et spill? Eller bare ikke blande meg?
lavendelblomst Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Habbo er begge deler, et spill og chatteside. Men man kan bruke en del penger på habbo.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Prinsippet er jo at det er chat, og en 9åring vet bokstavligtalt ikke hva han driver med på internett.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Msn synes jeg forsåvidt er greit. der kan du også kontrollere hvem de har på msn... Og om de ikke vet hvem en person er så er det bare til og blokke og slette personen da har ikke denne personen mulighet til og få kontakt. men andre nettsider som jippii, habbo, chat.no og slike sider synes jeg barn burde holde seg vekke fra for man vet ikke hvem som er der, det kan være en på samme alder eller det kan være en 40 år gammel mann/dame...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Det kan jeg si meg enige i, en gang var det noen som hadde lagt ut min msn på denne jiippii siden som jeg aldri selv har vert innpå. Der hadde de skrevet at hun som har denne msnen har store bryster og stripper på msn, jeg har verken store bryster eller har strippet på msn! Og det var 30menn på alderen 14-40 som la seg til på msn. Jeg godtok ikke alle, men noen for å finne ut hva som skjedde.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har en gutt som er eldre enn det, og han har ikke lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå