Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg liker det godt. Også er det ikke så vanlig lengre. Kjenner ei som heter Adeleide, men igjen Heidier (under 20 år)
EmmelineVinter Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 mamma heter heidi så jeg liker det veldig godt
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Dessverre forbinder jeg det med ei hore.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå