Gå til innhold

Mye kynnere å mens murring i korsryggen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja her går jeg rundt da og venter å venter

Har hatt mye kynnere de siste dagene og spesielt om natten, sover nesten ingen ting. Har også hatt mens murring i korsryggen som egentlig blir værre og værre for hver dag. Har høyt blodtrykk og ødem på 3, så formen er ikke helt på topp. Siden formen er som den er tror jeg innimellom at jeg kommer til å føde før men det er vel sikkert bare moding...... har ikke termin før om 3 uker så jeg får vel bare smøre meg selv med tålmodighet. Er det flere som har det som meg???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa..... jeg har 4 uker igjen. Men har i det siste vært plaget med magesmerter og mensmurring i ryggen.... har ikke så mye ødemer da og blodtrykket er stigende men ikke faretruende (men jeg hadde 80/50 i beg da, så når det nå er på 110/75 så mener legene at det er høyt) Men jaaaa jeg synes vel kanskje at noe bør skje snart....

Masse lykke til :)

Skrevet

Har 7 uker igjen, å har hatt så mye kynnere i dag + murringer, at jeg begynner å lure på hva det er for noe. Regner med det er modning, og ikke noe fødsel som er i gang. Håper babyen holder seg der inne noen uker til ja..

Skrevet

Har også masse murring i magen, og må trekke pusten dypt noen ganger for det er så vondt, har hatt småvondt i 14 dager eller noe, men i dag fikk jeg ikke sove på morningen fordi det var så ubehagelig.. Kommer deres murring i tak liksom?

Har fått streng beskjed om å ta det HELT med ro siden jeg har hatt blødning og mormunnen er blirr myk pluss at er blitt litt kortere i livmorhalsen. Er 34+1 i dag så han burde jo være der inne i hule sin litt til ;o)

Skrevet

Hei :) Jeg har det også sånn som du beskriver! Har termin 28 oktober.. Masse kynnere, mensmurringer og masse ødemer... Ene hånda er så hoven at det er vondt innimellom:( Jeg var hos jordmor i går og fikk beskjed om at babyen var så langt nedi bekkenet som mulig og godt festet enda jeg er 3 gangs... Jeg aner et håp om å slippe å gå så lenge jeg også! Gikk 2 uker over termin sist, men da hadde jeg ingen av disse "symptomene" heller da! Nå er det hvertfall kontroll 1 gang i uken frem mot termin så da skjer det hvertfall noe:))Det skader hvertfall ikke å håpe:))

Lykke til...

Skrevet

jeg har hatt mye murringer i korsryggen i det siste. Men det har kommet i intervaller, et par dager mellom. Nå de siste dagene har det vært hver dag, og hele dagene. Kynnere merker jeg ikke så mye til nå. Så siden jeg er 4 uker fra termin så regner jeg med at det har noe med modning å gjøre. Ødem har jeg ikke merket noe til, og glad er jeg for det.

Kanskje jeg slipper overtid denne gangen da ? :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...