Gå til innhold

Hva slags samværordning har dere? Fungerer det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne en løsning som kan passe her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror du må se på dere i stedet. det er fryktelig mye som kan funke fint, men det kommer jo an på dere.

hvordan har ansvarsfordelingen for barnet vært til nå? hvem skal bli boende? skal dere bo i nærheten av hverandre? jobber dere 8-16 begge to? osv

Skrevet

Nei. Han jobber 7-15 (så det passer ikke med barnehagelevering), Jeg jobber turnus og beg 7 noen ganger. Da passer det heller ikke med levering.. Nå er den annen hver helg. Problemet er barnet som savner faren sin. men far ønsker ikke en gang per uke. Han vil ha 50/50 eller ingenting virker det som. 60/40 til enten meg eller han hadde fungert fint for meg det hvis jeg hadde hatt vanlig arbeidstid men pga helgejobb og ugunstige tider vil jeg jo ikke se barnet hvis jeg har henne bare 40 eller 60% for jeg må jo fortsatt jobbe den uka/de dagene jeg har henne og dermed skaffe barnepass til levering/henting når jeg jobber tidlig eller sent.

Jeg kunne byttet jobb, men er jo ikke så mye å ta av. Kunne også bare gått som vikar og jobbe som jeg ville/kunne men det er jo risikabelt med tanke på huslån og andre faste utgifter som må betales.

Skrevet

Torsdag til mandag fungerer bra her. Han henter i barnehagen torsdag og leverer i barnehagen mandag morgen, annen hver uke. Det gjør at jeg kan jobbe 50%, begynner også kl 7 på jobb.

Skrevet

Vi har 50/50. Vi jobber begge en uke på og en uke av.. Så vi har fri fra jobb den uken vi har h*n.

Dette er en bra ordning for oss. Så slipper vi å være avhengig av at andre skal passe, den uken h*n er hos oss.

Men nå har vi en jobb, som lar seg gjøre med en sånn turnus.

Vi bor ca 5 min fra hverandre med bil, så h*n bruker samme barnehage. Og hvis vi fortsatt bor her når h*n begynner på skolen, så blir ikke det problem med lang reise vei til skole heller.

Skrevet

En ettermiddag i uka,og annenhver helg.Hun er hos han fra 10-19 på lørdag,og 10-19 på søndag.

Hun sover hos meg,han vil ikke ha henne på natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...