*Knerten* Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Lurer på om det er så og si"bankers" å få gutt hvis en har sex 1. eggløsningsdag? Jeg har nemlig hørt at man bør ha sex 3-4 dager før eggløsning for å få jente? Noen med erfaring og kjennskap til saken? Er litt gira på jente ettersom vi har gutt og at samboeren er en super guttefamilie. Blir selvsagt happy uansett;)Bare nysgjerrig på hva dere tror?
edvina Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tok eggløsningstest på en lørdag og fikk positiv. Hadde sex dagen før og på denne lørdagen og venter jente. Har tre gutter fra før. Har også hørt denne teorien om å ha sex noen dager før pga jentecellene lever lenger og kan ligge klar når eggløsningen skjer. Hvis du har tålmodighet kan du jo prøve
MissMe*med*lillegutt Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hører så mye forskjellig om akkurat dette.. Noen sier at hvis man har sex før EL sånn at spermen ligger å venter, får man gutt.. Og hvis man har sex på selve EL-dagen eller dagen etter får man jente.. Finnes vel ikke noe fasitsvar på dette, men gud hvor greit det hadde vært hvis det hadde fantes hehe Vi hadde sex dagen før EL og dagen etter og får gutt hvertfall
fresh Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Dette tror jeg ikke noe på. Det er typsik en myte tror jeg. Alt kommer jo an på hvem som kommer først frem til egget, så om dere har sex før eller 1.dag, tror jeg ikke det har noe å si
*Knerten* Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 jepp hadde vært morro å kunne planlegge, men mulig litt unaturlig også jeg tror vi hadde sex på EL-dagen, og er rimelig sikker på graviditet, men Ikm i morgen, så spennende. Takker for svar begge to.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå