zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Tilbringte 13 timer på føden igår...og 4 timer idag... hjemsendt begge gangene. Er 6 dager på overtid... Må reise med ferje,tar ca 1,5 t å komme til sykehuset... Ny time i morgen...altså 3 byturen... å det koster!! Hvis ingenting har skjedd til imorgen,setter de igang...dvs om ikke det dukker opp en haug med fødende kvinner... Skal spise pizza nå...altså en "fødepizza" ........ Vil hilse på prinsen min NÅ!!
Amia Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Huff da, det var jo mange bomturer da! Skjønner at det er frustrerende. Men så heldig du er som blir satt igang en uke etter termin da! Jeg er 12 dager over idag, og har fått frynsete nerver her Skal på min første overtidskontroll i morgen, og gru/gleder meg! Håper fødepizza funker så du slipper å bli satt igang!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Skal føde på St.Olav`s og det er vel et av to sykehus i landet hvor de setter igang etter en uke.. Om det da ikke er fullt av fødende kvinner...Da blir jeg vel nedprioritert... Skulle ha gått greit med meg også egentlig å ha gått to uker over,hadde det ikke vært for at min jordmor som jeg har gått til hele svangerskapet sa til meg at jeg koms til å føde i løpet av helga for et par uker siden. Var på kontroll til henne da,og siden har jeg ikke hørt noe fra henne.. Ikke fått noe ny time og hun lovte å ringe meg etter den helga. Så når riene satte igang på mandag ringte jeg rett til føden... Så henne skal jeg aldri til igjen....(om det da blir flere barn,,,) Skjønner godt dine frynsete nerver... Håper virkelig at det blir fødsel på deg snart!!!! Gleder emg til å lese fødselshistorien din...om du komer med noen da.... ))) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå