♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Kjøpte en vinterdress der på salg til gutten min som snart blir 1 år. Rød med to glidelåser framme. :-) Noen som har erfaring med dressene? Hvordan er de i sammenligning med f.eks. Reima sine? Og hva synes dere forresten om rød dress til gutt? :-)
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Rød dress til gutt er da kjempefint! Det er en ting som trekker veldig ned på den dressen, og det er at det er acryl i foret. Gjorde at jeg hang den tilbake på plass i hvert fall.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Oi! Det sjekket jeg ikke... Er det pga brannfaren? Vet du om det er testet på denne dressen? Tør jo ikke bruke den om de skal ha bål e.l. i barnehagen da.. :-O
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Kanskje det ikke er det lenger, det er flere år siden jeg kikket på den dressen:) Brannfaren er den viktigste faktoren, men også at acryl er et kunstig stoff som ikke har gode egenskaper for å holde på varme osv. Jeg er veldig acrylhater da;o)
erteposen + 4 Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Rød dress til gutt er vel helt vanlig?? Spiderman er jo rød:) Jeg har dårlig erfaring med dressen. Tykk og klumpete, holdt ikke vann godt nok ute her i Bergen (reima og troll gjør en bedre jobb der) og den ble fort slitt. Kan ikke brukes av smøbrødrene, og det kan de to andre merkene jeg nevnte over. Jeg foretrekker også dresser med for slik jeg kan kjøpe en skikkelig dress som kan arves, fremfor to.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2009 100% polyester (fór) og 100% polyamid (ytterst) står det i min. Da har de heldigvis endret på det :-) Takk for svar! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå