Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Det gikk da smertefritt ) Så deilig å slippe flere visninger, for det var jaggu ikke bare-bare å rydde til det ;o) Nå er vi husløse, og må finne et nytt sted og bo!
Snakkelittmeddeg Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hvor er liker knappen???????? Gratulerer så mye og lykke til i jakten på nytt =)
HTC Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer! Hvor lang tid har dere på å flytte ut?
vårmamma08 Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 grattis!!!! Hvor solgt dere? Vidriver å skal selge leiligheten vår på Askøy, men tar sin tid ser det ut til...
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Takker!! er veeeldig glad nå! ) Det har liggi ute i 2 uker, hadde visning på lørdag og solgte idag ) Vi bor i Vestfold vi da.. var veldig heldig, for her går det treeeeegt! Vi har noen mnd på oss, heldigvis!
vårmamma08 Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 ah....dere har vært heldige, skal ha 4 visning på lørdag vi nå...
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Takk igjen! ja, vi var veldig heldige! Men må kunne si at vi hadde litt flaks, for det var en her som ville kjøpe av ulike grunner, og slo til )
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer med hussalg,og lykke til med å finne et sted å bo
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer så morro! Tanker om ett nytt hus da? Størrelse og beliggenhet? Fortsatt på samme sted eller? ) Spennende mnd dere går i møte da. Utflytting og innflytting, hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Takk Vålerenga ) Vi har funnet et hus, nå gjenstår bare å få lån i banken, og faktisk få kjøpe det huset! Sikla på det lenge... heeh Absolutt IKKE på samme sted! Her trives vi ikke, så vi vil bort....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 Spennende! Håper dere får lån og finansiering på plass! Vi prøver å få lån og hus vi også, men.. Regler som kommer etterhvert da.. Egenkapital på den summen for å få startlån, for å få boliglån, hehe ;o) *blæh* Idag fikk vi et lite gjennombrudd, men så er jo selvfølgelig saksbehandleren i banken på ferie - må vente til den 12. hehe Hater å vente! Jeg vil ha et hus! ;o) *lol* Lykke til, håper det ordner seg fort for dere - så huset ikke blir solgt i mellomtiden. Det har skjedd oss 3ganger nå, fordt alt skal ta så lang tid. hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2009 #13 Skrevet 6. oktober 2009 så kjipt da! håper det ordner seg for dere! Utrolig surt at hus blir solgt sånn rett foran nesa på en! Huset vi vil ha har stått lenge, og vi har kontakt med megler så vi blir informert om det kommer inn bud. Vi får lån på totalt 2.2, men vi trenger litt mer.. hehe Må bare godsnakke litt med banken
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2009 #14 Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, ja det er det. Men, jeg får bare tenke at det er en mening med det! Det huset vi så på, hadde stått ute fra februar, nå var det i Åfjord/stokksund (utenfor Tr.heim) og helt fantastisk. Vi begynte å se på det i juni og begynte å tenke - skal vi ta sjansen?.. Like før vi hadde fått en halvveis ordning i slutten av august, fikk vi vite at den var blitt solgt. Hehe, men - nå i ettertid så er jeg på en måte litt glad. Det var litt for nærme søsteren min, slik at vi begge ville ha kommet innom hverandre for ofte og lempet ungene på hverandre. Litt avstand må man også fra familien, selv om jeg skal flytte hjem til hjemstedet, hehe =) Jeg får sende over noen gode tanker til banken om dere, så ordner det seg ;o) hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2009 #15 Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, vi skal flytte nærme mamma! Satser på at det går bra ;o) Dere får ha lykke til i letingen på et hus som passer både for lommeboka og sjela!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå