Gå til innhold

Vi har solgt huset!! :o) :o)


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det gikk da smertefritt :o) Så deilig å slippe flere visninger, for det var jaggu ikke bare-bare å rydde til det ;o)

 

Nå er vi husløse, og må finne et nytt sted og bo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er liker knappen???????? :P

 

Gratulerer så mye og lykke til i jakten på nytt =)

Skrevet

Gratulerer!

 

Hvor lang tid har dere på å flytte ut?

Skrevet

grattis!!!!

Hvor solgt dere? Vidriver å skal selge leiligheten vår på Askøy, men tar sin tid ser det ut til...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takker!! :) er veeeldig glad nå! :o) Det har liggi ute i 2 uker, hadde visning på lørdag og solgte idag :o)

Vi bor i Vestfold vi da.. var veldig heldig, for her går det treeeeegt! Vi har noen mnd på oss, heldigvis!

Skrevet

ah....dere har vært heldige, skal ha 4 visning på lørdag vi nå...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk igjen!

 

ja, vi var veldig heldige! Men må kunne si at vi hadde litt flaks, for det var en her som ville kjøpe av ulike grunner, og slo til :o)

Skrevet

Gratulerer med hussalg,og lykke til med å finne et sted å bo :)

Skrevet

Gratulerer så morro!

Tanker om ett nytt hus da? Størrelse og beliggenhet? Fortsatt på samme sted eller? :o)

 

Spennende mnd dere går i møte da. Utflytting og innflytting, hehe :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk Vålerenga :o)

 

Vi har funnet et hus, nå gjenstår bare å få lån i banken, og faktisk få kjøpe det huset! Sikla på det lenge... heeh :)

 

Absolutt IKKE på samme sted! Her trives vi ikke, så vi vil bort.... :)

Skrevet

Spennende!

Håper dere får lån og finansiering på plass!

 

Vi prøver å få lån og hus vi også, men.. Regler som kommer etterhvert da.. Egenkapital på den summen for å få startlån, for å få boliglån, hehe ;o)

*blæh* Idag fikk vi et lite gjennombrudd, men så er jo selvfølgelig saksbehandleren i banken på ferie - må vente til den 12. hehe

Hater å vente! Jeg vil ha et hus! ;o) *lol*

 

Lykke til, håper det ordner seg fort for dere - så huset ikke blir solgt i mellomtiden.

Det har skjedd oss 3ganger nå, fordt alt skal ta så lang tid. hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

så kjipt da! håper det ordner seg for dere! Utrolig surt at hus blir solgt sånn rett foran nesa på en!

 

Huset vi vil ha har stått lenge, og vi har kontakt med megler så vi blir informert om det kommer inn bud. Vi får lån på totalt 2.2, men vi trenger litt mer.. hehe :) Må bare godsnakke litt med banken ;)

Skrevet

Hehe, ja det er det. Men, jeg får bare tenke at det er en mening med det! ;)

 

Det huset vi så på, hadde stått ute fra februar, nå var det i Åfjord/stokksund (utenfor Tr.heim) og helt fantastisk. Vi begynte å se på det i juni og begynte å tenke - skal vi ta sjansen?..

Like før vi hadde fått en halvveis ordning i slutten av august, fikk vi vite at den var blitt solgt.

Hehe, men - nå i ettertid så er jeg på en måte litt glad. Det var litt for nærme søsteren min, slik at vi begge ville ha kommet innom hverandre for ofte og lempet ungene på hverandre.

Litt avstand må man også fra familien, selv om jeg skal flytte hjem til hjemstedet, hehe =)

 

Jeg får sende over noen gode tanker til banken om dere, så ordner det seg ;o)

hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, vi skal flytte nærme mamma! :) Satser på at det går bra ;o)

 

Dere får ha lykke til i letingen på et hus som passer både for lommeboka og sjela! ;)

Skrevet

Takk og i like måte!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...