Gå til innhold

Er det INGEN her om har brukt p-plaster????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på p plaster i 3 mdnd. Blødde i 9 mnd, så jeg skal aldri bruke det igjen!!

Skrevet

Jeg gikk og på p-plaster i noen mnd, men småblødde heeele tiden. Aldri igjen.

Skrevet

Jo, jeg har brukt det. Syntes det var litt plagsomt, klødde litt og luktet ganske vondt når jeg fjernet det etter en uke (trente hver dag og dusjet fler ganger om dagen). Dessuten er det svært få steder det kan sitte, det må bli korsryggen (klødde) eller skulderbladet ca (synes veldig godt i kjoler og ermeløse topper - blir litt sånn påtrengende "se jeg har sex")

Skrevet

Jeg har brukt det og var egentlig knallfornøyd med det jeg. Ingen bivirkninger annet enn litt større pupper 3 av 4 uker i mnd men det var jo greit. Eneste ulempen var at det synes. hadde den under trusekanten da så ikke mange som så det men:p

Skrevet

Jo, og det endte med blodpropp i begge lunger...

Skrevet

Jeg brukte det i fire år og har vært veldig fornøyd. Litt tuklete i begynnelsen, hadde det på overarmen og det løsnet innimellom når jeg svømte. Men byttet til nederst på magen og ingen problemer etter det. Ble gravid kun 1.5 mnd etter at jeg sluttet på det og har planer om å begynne med det igjen når jeg skal begynne med prevansjon igjen.

Skrevet

jo, men jeg tålte det ikke.

så var det plagsomt i tillegg.. det klødde og det satt seg skit rundt plasteret. det satte seg fast i limet

Skrevet

Prøvde det, ble kvalm, svimmel og dårlig, og plasteret ble fort skittent og ekkelt rundt kantene. Aldri mer.

Skrevet

Hmmm...ikke lett og bestemme seg....noe annet jeg kanskje bør prøve?

Skrevet

Jeg brukte p-plaster før jeg ble gravid nå, og var egentlig ganske fornøyd. Er ikke flink til å huske på å ta piller hver dag, så da var det kjekt med noen som jeg bare trengte å huske på en gang i uka. :) Men neste gang jeg skal begynne med prevensjon så skal jeg ha p-stav! En liten sak som sitter inne i armen din, og som kan sitte der i to år tror jeg det er. Har ei venninnne som har brukt det en stund, og ho er kjempefornøyd! Koster en del tror jeg, men så tenger man jo ikke tenke på noe før om to år igjen da! Så blir vel billigere i lengden uansett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...