Gå til innhold

Har dere kjøpt vinterposer til vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hvilke har dere kjøpt??!

Lurer litt på hvilke jeg skal ha til lillegutt!! Hadde skinn pose fra jeg var lita når snuppa var baby.. Men den måtte kastes etter at hu var fedig med den!!

Noen gode forslag??!

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal knøttet i magen bruke en lammeskinnspose. Den samme som jeg brukte da jeg var baby. Den er kjempe god og varm. Ikke super pen å se til, men men..

Skrevet

Kikka litt på nesten samme, bare med bamse inni!!

Får se hva vi kjøper...!! :)

Skrevet

Ticket to heaven har vi kjøpt :)

Skrevet

Vi har kjøpt Urban Voksi. Hadde en "tradisjonell" Voksi som jeg lånte til 1. mann, men den likte jeg ikke pga knytingen osv. Urban sin har glidelås, og det følger med en del som skal glides på når sportsvognen taes i bruk. Kjempe lurt! :)

Skrevet

ticket to heaven er en fantastisk god pose, den er supervarm og deilig! :) Brukt den til jenta, og kjøpt lik til lillebror! :)

Skrevet

Jeg har voksipose og andre poser, men den jeg er desidert mest fornøyd med er:

www.grongposen.no

En superbra skinn pose :-D

Skrevet

Har også kjøpt urban Voksi. Hadde ikke voksipose sist da vi fikk barn på våren. Brukte bare en fjellpulk pose.

Skrevet

Har, som mange andre, kjøpt voksi urban.

Skrevet

Har også kjøpt Voksi Urban :) har ei venninne som anbefalte den:)

Har også en gammel voksi pose som jeg kommer til å ha i barnehagen når den tid kommer...:)

Skrevet

Jeg har utenlandsk vogn (Torck), og denne har veldig liten bag (mål på madrassen er 75x30cm).

Sist fikk jeg baby i mai, og allerede i oktober var han over i sportsvogn, så da trengte jeg ikke så tykk pose.

Vi bor i Bergen..og da er jo vinteren heller våt enn kald..

Nå venter jeg i slutten av november, og var og kikket på poser forrige uke.

Endte opp med denne:

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/mini-dunpose.html

Den kan brukes i bilstolen og i vognen, har kjøpt et lite korthåret lammeskinn for å ha under posen i vognen.

Vil tro at med klær og evt teppe /dyne/vognovertrekk vil dette være varmt nok i vognen også.

Tenker det vil være greit å slippe å kle på den lille så veldig mye for å sitte i bilen. Litt ull og ytterklær, så pose utenpå i bilsetet.

Noen som har erfaring med denne posen?

Den kommer nok ikke til å holde så lenge..siden den er liten...men da må vi nok over til sportsvogn likevel.

Skrevet

Vi skal også bruke saueskinnposen etter meg:) Har også en "boblepose" som fulgte med den brukte Brio-vogna vi kjøpte, men tror vi kommer til å bruke skinnposen mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...