Tnica Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Sniker meg inn her fra 2. trimester for det var så få som svarte meg der. Håper noen flere her kan hjelpe meg litt! Jeg hadde i grunn bestemt meg for Stokke barnevogn, men så hørte jeg at det var veldig viktig at en evt vogn var god på vinterføre. Jeg har vel mine mistanker om at Stokke sine vogner muligens ikke er de beste å trille om vinteren, så håper derfor at noen har erfaring med dette. Kan jo informere om at vi bor midt i Oslo og har ikke akkurat tenkt til å fly beina av oss i skogen:) Så om du, eller noen du kjenner, vil dele dine synspunkter omkring emnet, så ville det vært kjempe fint!
lille frø, mor til to Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Har ikke vogna selv, men har ei venninne som har Stokkevogn og bor i Oslo. Hun synes det er den beste vogna man kan ha. Lett i trapper, fin høyde når man er på kafe, barnet sitter i normal stolhøyde da.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har ikke selv så mye erfaring med vognen. Har en venninne som hadde den som ikke var fornøyd og solgte sin, men husker ikke hvorfor. Da vi var på babyshop i sommer for å kjøpe vogn fikk vi en liten introduksjon om de ulike vognene av en ansatt som virket som hun hadde veldig peil. Hun sa at hver gang det kom noen innom for å kjøpe stokka vognen måtte hun bare spørre gang på gang om de virkelig var heeelt sikre på at de ønsket å kjøpe den. Hun sa at hun visste ikke om en dårligere vogn, og at de fikk inn veldig mye klager på den. Nå høres jeg jo veldig negativ ut da. Men det var nå iallefall det rådet vi fikk om Stokka vognen, uten at jeg har noen direkte erfaringer å komme med.
Nory Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Hei Jeg har heller ikke vogna og vet at mange er fornøyd med den. Lett, kafevennlig og god høyde. Dessuten fin å se på. Selv ville jeg ikke finne på å kjøpe den. Den ser ut som den kan velte med et veldig lite dytt siden den er liten og tyngdepunktet er høyt, på vinterføre må den være veldig vanskelig å trille selv på Oslos fortauer (bor selv på Løkka), jeg har ikke sett den sammenbrettet....men med all den hardplasten må den jo være stor sammenlagt også synes jeg den ser veldig liten ut. Hva med voksiposer og annet vognstæsj??? Har rett og slett konkludert med at det er en "ta seg ut vogn" som er lite praktisk
vi blir 4 :o) Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Ei venninne av meg har også denne vognen, hun bor og midt i Oslo.. Den er fin på asfalt og der hvor det er brøytet godt.. En tur i skogen er nesten ikke mulig, og på brostein hopper nesten barnet ut av vognen.. Hun er fornøyd med vogene, men kun fordi hun har en annen vogn, som brukes der stokke-vognen ikke går.. Tror det er en super vogn, dersom man kan ha to vogner, en med gode lufthjul og stokke-vogna.. Hun har brukt den til to barn, og ikke hatt noen feil eller problemer med den!
Tnica Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 Takker for svar. Tydelig ikke så mange som ha Stokke vognen her inne på Bim. Jeg tror nok vognen er fin så lenge det er bart, men alt tyder på at den vil slite en del på vinterføre. Men siden jeg har termin i begynnelsen av mars så vil jeg jo få en del mnd med fint vær da:) Og kanskje en kan skaffe seg en litt billigere vintervogn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå