Gå til innhold

Har ikke troa på kjerringråd lengere.....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd det meste tror jeg :)

Kanel te, kjøre på humplete vei, sex, vaske vinduer, gå i trapper!! Men ingenting funker for meg...!

Lillegutt vil bare ikke ut!! Hadde termin på fredag å kjenner ikke noen verdens ting!!

Sist gang tok jeg laxerolje, å snuppa var ute ett døgn senere! !

Men har lest så masse om det senere at jeg har blitt litt skeptisk!! Men sist gang gikk det veldig BRA!!! Så vi får se :)

Noen andre tips??! :) :)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=)

jeg har hørt at hvis de kjerringrådene skal funke må man være veldig moden! jeg prøvde kanel te på fredag og fikk masse kynnere hele helgen! trodde vannet mitt gikk i går så var inne på sjekk på ahus, men det var ikke vannet! men jeg er veldig moden så skal prøve den kanel teen igjen nå!

jeg har termin i morgen!

har også hørt at å hoppe og sterk mat skal funke=)

Skrevet

Må vel bvære moden når man er over termin vel :) Hodet er festet å alt annet er bra!!

Kanskje prøve kanel te igjen i kveld.. Men smaker jo ikk så veldig godt da!! :)

Sterk mat spiste jeg i går faktisk, men kankje jeg skal prøve å hoppe litt :)

Masse lykke til :) :) Håper det virker for deg denne gangen :)

Klemmer fra

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. :)

Er 7 dager på overtid og holder på å bli sprø. Har en fra før som kom to dager før termin så var virkelig ikke forberedt på overtid med denne. Har testet ALT føles det som,men den lille vil ikke ut. Har prøvd det samme som deg, har også prøvd sterk mat og bringebærbladkapsler. Blir sprø av alle som ringer å lurer på når jeg skal føde...

Tok også laxerolje med først, men tør ikke det med denne. Har hørt at man får en tøffere fødsel og at babyen kan ta skade av det. Har ikke så veldig lyst å settes i gang av sykehuset heller, men kommer ikke babyen snart så har jeg ikke noe valg. :(

Håper du slipperågå så veldig mye lengere. :) Krysser fingrene for oss begge.

Skrevet

Ikke bare meg heldigvis :)

Håper du slipper gå veldig mye lengerer du oxo! !

Man begynner å bli skiekkelig utolmodig på slutten!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...