Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Vi bor nå i ei lita leilighet, å har ikke plass til mer, flytte i hus til neste år. Vi ønsker ikke serviser eller bestikk, har det vi trenger av slikt. Hva ønske? Alle spør hva vi ønsker oss, å jeg har ingen svar, hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Da er det bedre å ønske seg gavekort. Vi ønsker oss gavekort på reisebyrå:-)
fresh Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Selvfølgelig er det lov å ønske seg penger. Men mange, derimot meg, synes ikke det er så kjekt å gi penger i bryllup, selv om det er det brudeparet ønsker seg. Det er liksom noe med å gi noe som brudeparet kan minnes om den store dagen. Eks "den fine vasen fikk vi av henne" og lignende. Penger forsvinner liksom bare ut i sanden, så sitter dere igjen uten en eneste gave fra bryllupet. Men skjønner hva dere mener, jeg skal gifte meg i oktober og har bodd i leilighet i 5 år-trenger med andre ord ikke så mye akuratt nå. Har ikke plass, og flytter i hus neste år. Men eg bestemte eg likevel for å ønske meg noen minner fra den store dagen, så jeg fant et fint service, og noen fine krystall vaser/fat/lysestaker. Det er jo utrolig fint, og ser veldig ekslusivt ut. Det er ting du aldri får råd til å kjøpe senere-og det er jo enormt kjekt å ha et dyrt servise å dekke julebordet med. Selv om du ikke trenger det nå, er det sikkert kjempekjekt når du har fått hus Ta deg en tur innom tilbords så finner du nok noe du vil ha. Ønskelisten trenger heller ikke være så lang Og det er bedre å ha litt på ønskelisten, for du kommer til å få gaver alikevel-og da er det bedre å få noe du ønsker deg-så slipper du å bytte alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå