Gå til innhold

ønskeliste/ er det "lov" å ønske seg penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor nå i ei lita leilighet, å har ikke plass til mer, flytte i hus til neste år.

Vi ønsker ikke serviser eller bestikk, har det vi trenger av slikt.

Hva ønske? Alle spør hva vi ønsker oss, å jeg har ingen svar, hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bedre å ønske seg gavekort.

Vi ønsker oss gavekort på reisebyrå:-)

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å ønske seg penger.

Men mange, derimot meg, synes ikke det er så kjekt å gi penger i bryllup, selv om det er det brudeparet ønsker seg.

Det er liksom noe med å gi noe som brudeparet kan minnes om den store dagen. Eks "den fine vasen fikk vi av henne" og lignende.

Penger forsvinner liksom bare ut i sanden, så sitter dere igjen uten en eneste gave fra bryllupet.

Men skjønner hva dere mener, jeg skal gifte meg i oktober og har bodd i leilighet i 5 år-trenger med andre ord ikke så mye akuratt nå. Har ikke plass, og flytter i hus neste år.

Men eg bestemte eg likevel for å ønske meg noen minner fra den store dagen, så jeg fant et fint service, og noen fine krystall vaser/fat/lysestaker. Det er jo utrolig fint, og ser veldig ekslusivt ut. Det er ting du aldri får råd til å kjøpe senere-og det er jo enormt kjekt å ha et dyrt servise å dekke julebordet med.

Selv om du ikke trenger det nå, er det sikkert kjempekjekt når du har fått hus :)

Ta deg en tur innom tilbords så finner du nok noe du vil ha. Ønskelisten trenger heller ikke være så lang :)

Og det er bedre å ha litt på ønskelisten, for du kommer til å få gaver alikevel-og da er det bedre å få noe du ønsker deg-så slipper du å bytte alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...