Turboprinsesse blir storesøste Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Vi skal kjøpe en søskenvogn når neste prinsesse kommer. Det blir 2,5 år mellom, men regner med at storesøster ikke orker å gå hele tiden nåe vi er ute på tur. Noen som har noen gode forslag. Termin 03.03.10
Tremo Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Noe med ett eller aller helst to svingbare(!) forhjul. Babyjogger, Babytravel, TFK eller OTH/MB er blant de jeg ville ha sjekket ut.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Emmaljunga twin cangaroo
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg skal ha tvillingvogn. og de brukes jo ofte som søskevogn også. mine kriterier var god tur/terreng vogn, svingbare forhjul og håndbrems. håndbrems synes jeg er viktig da jeg ha kjørt min søsters barn i tvillingvogn og det er supertungt uten både i nedover og oppoverbakker, for oppover kan du ta en pust i bakken ved å holde bremsen inne. vel våre alternativer var til slutt teutonia 2009 modell eller tfk. teutonia har dårligere dekke og brems TFK kan man ikke snu sportsvogndelen som jeg synes er et minus. men vi velger nok TFK. de har kommet med delt skjerm iår som er kjekt når det skal brukes til søsken vogn.
Gjøkeredet③ Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har sett å Easywalker Duo. Syntes den både er lekker å se på samtidig som den er god å trille og har enormt mange muligheter/kombinasjoner. Jeg får 16 mnd mellom mine. http://www.easywalker.nl/noo/duowalker.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå