Gå til innhold

Søskenvogn???


Turboprinsesse blir storesøste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe en søskenvogn når neste prinsesse kommer. Det blir 2,5 år mellom, men regner med at storesøster ikke orker å gå hele tiden nåe vi er ute på tur. Noen som har noen gode forslag. Termin 03.03.10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe med ett eller aller helst to svingbare(!) forhjul. Babyjogger, Babytravel, TFK eller OTH/MB er blant de jeg ville ha sjekket ut.

Skrevet

Emmaljunga twin cangaroo

Skrevet

Jeg skal ha tvillingvogn. og de brukes jo ofte som søskevogn også. mine kriterier var god tur/terreng vogn, svingbare forhjul og håndbrems. håndbrems synes jeg er viktig da jeg ha kjørt min søsters barn i tvillingvogn og det er supertungt uten både i nedover og oppoverbakker, for oppover kan du ta en pust i bakken ved å holde bremsen inne. vel våre alternativer var til slutt teutonia 2009 modell eller tfk. teutonia har dårligere dekke og brems TFK kan man ikke snu sportsvogndelen som jeg synes er et minus. men vi velger nok TFK. de har kommet med delt skjerm iår som er kjekt når det skal brukes til søsken vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...