Leandermamma Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Lillemann kom til verden på lørdag, men jeg har enda ikke fått melk. Gir han flaske etter hver amming, men kjøpte ferdigblandet Nan, så jeg er litt usikker på hvor mye det er vanlig at han skal drikke til hvert måltid og hvor hyppig jeg skal gi han. Står ingen ting om mengde på de ferdigblandede kartongene.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville bare helt den kartongen i en flaske og varmet opp alt for å se hvor mye han drikker. Og så kjøpt en pakke med Nan. Der står det antall skjeer og i tillegg hvor mye babyen skal ha. Lykke til (og gratulerer!!!) ) Pumper du? Prøver å håndmelke også? Begynt på nesespray for å få mer melk?
Madam-mim Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer med gutten:) Jenta mi måtte få mme fra nyfødt, og da vi kom hjem fra sykehuset drakk hun ca. 60-70 ml. Men lag en god posjon, også ser du hvor mye han drikker. Så finner du fort ut hvor mye han trenger. Drikker han tomt er det bare å øke på. Vil forresten bare komme med et tips: hvis gutten din blir hard i magen av Nan, så er Hipp bedre har jeg og andre jeg har snakket med erfart. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå