Si- Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Nå er jeg hinsides redebygginga og vil bare underholdes! Kaffeslabberas med venninner er min idé om hyggelig tidsfordriv nå, men jeg har ingen her i nærheten som går hjemme og driver dank! Babyteppet er ferdigstrikket, og jeg syns jeg må fullføre en heller kjedelig hals til storesøster før jeg begynner på noe nytt strikkeprosjekt. Orker heller ikke dra fram de seks årgangene med bilder som skulle vært limt inn i album - det blir for krevende. Noen som kan tipse meg om noe underholdende som ikke skaper mer rot??? Noe på nett? En god film som passer for en sart gravid-sjel? Gode ideer til selv-aktivisering? Har bakt tre dager på rad...
kul mage Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Dropp kjedelige strikkeprosjekter og sett i gang med andre strikkeprosjekter som er mer lystbetont! :-) Det er ihvertfall min løsning, hi hi. Har mange halvferdige ting i kurven, ja...
Minilille Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 hehe. Sov på dagen og få besøk av venninnene på ettermiddag/kveld. Så kan de avlaste fra storesøster til legging og drikke kaffe etterpå. Jeg har kommet så langt at jeg har fremkalt bildene i allefall....men er enig i at det er tidkrevende å få de i albumet, så de ligger fortsatt i skapet... Lån noen gode bøker og filmer på biblioteket, ta deg en tur i oppvarmet basseng, hør på god musikk over en kopp te i dit eget kaffeslaberas. -mens du skriver et brev? -noe man ikke gjør lengre, men som gleder stort.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Har en link med alt som er av amrikanske filmer og serier. Må selvfølgelig skjønne engelsk ganske greit. Er ikke tekstet. Men kjempe fint tidsfordriv;p Finne en serie av noe slag, så kan timene bare komme. Kan bli avhenging.. ligger alle sesonger av alt som er:) http://www.surfthechannel.com/ Koster ikke noe heller:) Ellers ville jeg satset på noe brodering;) Jeg skal begynne på sånn klokkestreng med bamser, navn, fødselsdato, lengde og vekt. Får jo ikke fullført før pjokken er ute, men noe å drive med er kjekt å ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå