Gå til innhold

Dere som bruker briller og har/har hatt baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at barna blir vant til at det er noe i fjeset på mamma som de ikke MÅ henge fingrene i, eller? Plutt er jo 7mnd og jeg merker at jeg burde bruke brillene mer (kan ikke ha kontaktlinser), men ser det for meg som en altfor stor fristelse for ham å holde seg borte fra, og jeg har jo trynet mitt oppi hans til stadighet :oD Han klarer jo ikke la håret og ørene mine være, liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bruker ikke jeg briller,men jeg har veldig langt hår,og er fryktelig hårskjær! Så jeg må iallefall gå med en dult i håret hver eneste dag,for Adrian river i håret mitt hele tiden,skal leke med det :S

Så jeg ser ut som en streng skolefrøken hver dag med håret mitt i dult hehe. Fryktelig kjedelig hehe

Skrevet

Stort sett bryr de seg ikke, her har far og bestefar briller. Men i enkelte perioder er brillene topp underholdning. Slitsomme uker og så går det over. Med småbarn går alt i perioder ser det ut til.

Skrevet

Her har briller vært "nei" fra første stund. Både jeg og besteforeldre bruker det. Fra rundt 1-årsalder har det gått veldig greit, men er ikke til å unngå at det av og til kommer et "slag" e.l. mot brillene under lek. Har heldigvis gått bra til nå! Fra ca 16 mndr har det vært veldig populært å leke med egne solbriller, eller hun har fått låne et par av mine billigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...