Snakkelittmeddeg Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Lurer på priser rundt omkring, har sjekket ventetid og det er Stord og Voss sykehus som har kortest ventetid. Og så lurer jeg på om det er vondt i etterkant? Leste at det er 3-14 dagers sykemelding på slike inngrep.. Er det åpen operasjon eller kikkhull?? På forhånd tusen takk for svar =)
erteposen + 4 Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 http://www.dinside.no/793745/dette-koster-steriliseringen&utskrift Dette gjelder menn da, men mange av de samme tipsene gjelder damer. Det er jo selvsagt en større operasjon. Mannen min skal gjøre det, og han blir ikke sykmeldt etterpå. Han skal gjøre det privat for 3000 kr.
Snakkelittmeddeg Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var mann Skjønner jo at det er et større inngrep, men over 6000kr kommer det på for meg.. Leste den artikkelen tidligere i dag Har googlet det meste, men ikke funnet noe eksakt pris. Prøvde å ringe sh, men de hadde ikke mulighet til å hjelpe meg i dag. Skal ringe igjen i morgen.. Skal høre med Volvat og, om det ikke er så veldig store prisforskjeller så blir det de som har kortest ventetid Takk for at du svart hvertfall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå