Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Det som er at det er jo flere plasser å bestille, men ikke like lett alle steder. Jeg mister tolmodigheten og gir opp.....Men nå vil jeg begynne på julegavene og håper på tips fra dere,
Gjest mphs Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg laget fotobok på Fotoknudsen i går og jeg syns ikke programmet deres var lett. Men jeg er tolmodig og sluttresultater ble bra.
Helann og lillebror Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Har vært veldig fornøyd med elkjop.no. De bruker samme fotoprogram som Japan Foto.
Himmel og hav Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Japanfoto! Lett å bruke programmet, grei pris, har kommet godt ut i tester og ikke minst rask levering. Jeg prøvde FotoKnudsen en gang og de hadde over 8 ukers leveringstid! Sist jeg bestilte fra Japanfoto tok det 1 uke.
Fire småtroll Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har prøvd Japan photo og Fotoknutsen. Er uten tvil mest fornøyd med Japan photo, pene bøker med klare fine farger og ikke minst en veldig grei pris.
Maia&Mathias <3 Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Skriver under på det de over her sier! Har prøvd både foto knudsen og japan foto og japan foto er desidert best!! For det ene så printer de fotobøkene på ekte fotopapir, bildene i boka er mye bedre kvalitet (foto knudsen sine ble veldig kornete) og du kan bruke alle bilder på japan foto. Hos foto knudsen er de veldig kresne på hvilke bilde du kan bruke pga oppløsning og sånn. Prisen er kjempebra, rask leveringstid og enkelt program!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå