Gå til innhold

påkledning i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes de kler på barna så mye i barnehagen.

idag har mine barn på seg hel ulldress og høstdress med fleecefor. men hvis jeg hadde sendt med vinterdressen så er jeg helt sikker på at de fortsatt hadde hatt den hele ulldressen på under.

Hva skal de da ha når det er 10 minus?

igår var det ca 10 grader og strålende sol på dagen, og min 1 åring hadde på seg strømpebukse, fora olabukse, ulldress og høstdress med fleecefor.

er ikke det et lag for mye? synes det blir veldig varmt jeg, og vbanskelig å bevege seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres mye ut, i alle fall det siste du beskrev der. Litt varierende påkledning i bhg her også, men jeg prøver å bare sende med/på henne det jeg syns er passelig selv. Nå for tiden har hun vanligvis et lag med ull innerst, "vanlig" tøy eller ulltøy utenpå og med mindre de skal på tur eller være hele dagen ute har hun bare høstdress utenpå. De hadde på henne ullfòret til dressen her om dagen, men da klaga hun fælt selv på at hun var "svett" (bruker det om alt som er varmt). Men det er vanskelig for tiden altså - iskaldt om morran og varmt utover, eller bitende vind som ikke helt står i samsvar med gradene på termometeret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...