Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Potet, gulrot og brokkoli=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Stort sett ris. Men også spaghetti hvis jeg lager laks med creme fraiche saus med reker, hvitløk og sweet chilisaus oppi. Og laksen i terninger oppi.
MammantilPatrick Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Potet, RØMME(veldig viktig) og en grønn salat:)
Mille** Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Potet og agurksalat og rømme, eller en salat bestående av oppkuttet kinakål blandet sammen med rømme og litt sukker. Nam!
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 varme rundstykker med smør og agurksalat.
PAVEEL Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Potet, gulerot. Agurk salat ( skjæres opp med ostehøvel, lag en dressig bestående av vann, sitron og sukker, legg agurkskivene i) Rømme (bland litt sukker i, rør godt) nyyydelig!!!
solita 06 Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 -potet og spinatstuing -Båndspagetti og julienne grønnsaker (i tynne strimler, al dente m en dæsj smør) -mandelpotet og brokkolipuré
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 6. oktober 2009 #13 Skrevet 6. oktober 2009 Det absolutt beste er (synes jeg): kokte amandine/mandelpoteter med litt olje og salt, rømme og en salat bestående av ruccola, salatblader, vårløk og avocado, krydret med salt og pepper og vendt i litt olivenolje og lime. Men ris er jo også godt til :-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 6. oktober 2009 #14 Skrevet 6. oktober 2009 glemte å skrive at det også skal være ristede pinjekjerner i salaten :-)
sparkebukse Skrevet 6. oktober 2009 #16 Skrevet 6. oktober 2009 Jasminris med opphakket purre surret i meierismør og masse sitron på toppen.. (som oftes stekte laksekoteletter/fileter) Jummi!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. oktober 2009 #17 Skrevet 6. oktober 2009 er fra nord norge så har fått det servert med både vri og klassisk:) Elsker kokt laks med sandefjordsmør, potet, gulerøtter, flatbrød:) NAM:) Noen bruker også kun rømme... Og innbakt laks er bare NYDELIG da... serveres med jasmin ris.. med masse grønnsaker... pappa er kokk så har fått servert div varianter som er nydelig:) nammis...
erteposen + 4 Skrevet 6. oktober 2009 #18 Skrevet 6. oktober 2009 Kommer an på hvordan vi lager den. Jeg liker ikke ris til laks, men potet fungerer fint. Barna liker best stekt laksefilet og pasta med pesto til, og det er et greit kompromiss. Kokt laks liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå