Gå til innhold

Hva har dere til laks?

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ris? potet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potet, gulrot og brokkoli=)

Skrevet

Stort sett ris. Men også spaghetti hvis jeg lager laks med creme fraiche saus med reker, hvitløk og sweet chilisaus oppi. Og laksen i terninger oppi.

Skrevet

Potet, RØMME(veldig viktig) og en grønn salat:)

Skrevet

Potet og agurksalat og rømme, eller en salat bestående av oppkuttet kinakål blandet sammen med rømme og litt sukker. Nam!

Skrevet

salat og rømme:)

Skrevet

varme rundstykker med smør og agurksalat.

Skrevet

potet, agurksalat og rømme

Skrevet

Potet, gulerot.

Agurk salat ( skjæres opp med ostehøvel, lag en dressig bestående av vann, sitron og sukker, legg agurkskivene i)

Rømme (bland litt sukker i, rør godt)

nyyydelig!!!

Skrevet

-potet og spinatstuing

-Båndspagetti og julienne grønnsaker (i tynne strimler, al dente m en dæsj smør)

-mandelpotet og brokkolipuré

Skrevet

Det absolutt beste er (synes jeg):

kokte amandine/mandelpoteter med litt olje og salt, rømme og en salat bestående av

ruccola, salatblader, vårløk og avocado, krydret med salt og pepper og vendt i litt olivenolje og lime.

Men ris er jo også godt til :-)

Skrevet

glemte å skrive at det også skal være ristede pinjekjerner i salaten :-)

Skrevet

Jasminris med opphakket purre surret i meierismør og masse sitron på toppen.. (som oftes stekte laksekoteletter/fileter) Jummi!!

Skrevet

er fra nord norge så har fått det servert med både vri og klassisk:)

Elsker kokt laks med sandefjordsmør, potet, gulerøtter, flatbrød:) NAM:) Noen bruker også kun rømme...

Og innbakt laks er bare NYDELIG da... serveres med jasmin ris.. med masse grønnsaker... pappa er kokk så har fått servert div varianter som er nydelig:) nammis...

Skrevet

Kommer an på hvordan vi lager den. Jeg liker ikke ris til laks, men potet fungerer fint. Barna liker best stekt laksefilet og pasta med pesto til, og det er et greit kompromiss. Kokt laks liker jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...