Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg trenger sårt en jobb.. her jeg bor er det ikke mange jobber. Har jobbet som vikar siden januar men nå er det en dårlig periode. Vi bor på en liten plass og har bare 1 bil så det gjør det også vanskelig med tanke på jobb. Men så kom jeg over en annonse om avisdistributør. Man kjører på natta og det passer meg bra Men hvor mye er tarifflønn?? Er det en typisk skoleelev jobb? Takker for svar håper noen kan hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Kan jeg spørre om lønn hvis jeg ringer? Mener på å ha hørt at det skal man ikke..? Blir veldig glad for svar
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, du kan absolutt høre om lønn hvis du ringer. Om det er en typisk skoleelevjobb vet jeg ikke, det er vel litt forskjell fra sted til sted. Hei i Oslo er det mange voksne som har slike jobber. Og uansett så vil jeg tro at arb.giver vil se det som positivt med en voksen istedetfor en skoleelev, så det taler vel bare til din fordel. Hvis de skulle lure på hvorfor du søker på en sånn type jobb skal du bare være ærlig, syns du har en god begrunnelse Lykke til med jobbleting
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Tusen takk for en fint svar Tror jeg skal ringe å snakke med dem jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå