Gå til innhold

Trening på blå resept

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske det kunne gå an at sykelig overvektige fikk trening på blå resept, mot en forpliktelse til å faktisk gå og trene...

Jeg betaler gladelig, men skjønner at det er et økonomisk løft for en del...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare piss! koster ikke en krone å gå ut av døra! gå tur, sykle, jogge, til og med en del styrketrening man kan gjøre uten å betale en krone til treningssentre! det der er det dummeste jeg hører, at det er så dyrt å trene og holde seg i form.. naturen er gratis!

Skrevet

Det er da ikke dyrt å trene. Du trenger ikke være medlem på et helsestudio for å gjøre det. Gå, løp, rak plenen, måk snø osv.

Hvis du vil være virkelig økonomisk tar du deg en bijobb som avisbud med sykkel eller tralle. Da får du til og med betalt for å trene.

Skrevet

Har trent 5-6 dager i uken. Har kostet meg 2 ergometersykler og en elipsemaskin,- som fortsatt er i bruk. 2000 pr maskin = 6000 kroner totalt..Også litt treningstøy/joggesko- Men det kjøper man og har alikevel..Ikke BARE til trening.... Altså utstyret har kostet meg 1000 kroner i året,- det har alle råd til...

Jeg trener hjemme, og tillater meg ikke å se påTV etter at ungene er i seng uten å sykle/gå på elipsemaskin... Da går det fort en liten time..SÅ en dusj, så kan jeg se videre på TV eller legge meg....

TId og penger er ikke unnskyldning for ikke å trene. Om man vil så kan man..Vil man ikke så får man ta følgene av det...

Skrevet

Alle kan trene om de vil, det går på vilje og lyst. Ikke penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...