Gå til innhold

Det klør, det klør, tiddelibom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det det gjør!

Særlig på magen. Har fått masse røde prikker også!

Er det typisk for svangerskapskløe, eller er det allergi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klødde som bare det under hele SV på meg. Magen, beina osv. Magen er veldig vanlig at det klør da huden strekkes.

Om det klør på fingrene bør du få undersøkt det.

Skrevet

Takk gud for at det ikke bare er meg :o)

Jeg klør som en gal, spesielt på magen, og spesielt rett etter jeg har lagt meg. Ikke irriterende i det hele tatt, nei... :-/

Skrevet

Fingrene er vel det eneste stedet jeg ikke klør, tror jeg. :)

Men det er verst på magen og nedover beina.... det hjelper ikke akkurat at det begynner å bli kaldt heller, da blir huden tørr og det klør enda mer!

Skrevet

det hjelper å smørre magen :) med en mild krem =)

Skrevet

Hvor langt på vei er dere da? Har begynt å klø rundtomkring, men er ikke så mange månedene på vei. Så klamrer meg til håpet om at det er en annen årsak til kløen, ellers kan dette bli et langt svangerskap kjenner jeg.

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei.... Så det kan bli laaaaangt for meg også!

HI

Skrevet

Mulig at huden din blir irritert pga all kløingen, så da får du nok utslett pga det. Særlig huden på magen strekker seg godt under svangerskapet, derfor er det vanlig å klø litt. Har du prøvd å smøre magen med en fet krem? Selv bruker jeg bodybutter fra BodyShop...den funker! Godt å smøre seg for å få litt ekstra fuktighet så vil det nok ikke klø så mye.

Skrevet

Har ikke klødd tilbake så mye faktisk, bare av og til gnidd litt når det blir for ille. Bruker feit krem, apobase o.l.

men det hjelper ikke noe særlig foreløpig....

Skrevet

19.45 her igjen. Glemte å få med at jeg også har fått røde prikker som du sier HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...