Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 .............ønskes takk :-) Forsåvidt info om Grey`s også :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hverdagsdrama fra Australia. Handler om innbyggerne i Summer Bay. Blitt sendt på tv2 siden 1992. Hvorfor lurer du?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Dumt formulert av meg .. Jeg mente om hva som skjer fremover ;-) Hilsen Nysgjerrig-Petra :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 syns jeg husker at home and away hete borte bra før??? eller var det noe annet?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Når du sier det, så lurer jeg på om det har hett det i begynnelsen. Mulig det het det på tv2 i begynnelsen, men er ikke sikker da jeg ikke husker det helt..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Cassie blir gravid, får hiv, blir utstøtt... Sally mistrives, finner ikke ro. Reiser med Cassie m/ ungen og Pippa til Thailand for å komme unna hølet de bor i...
Raych Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 backtothebay.com er en fin nettside i forhold til Home And Away:) Youtube har mange episoder fra Home And Away. Tror vi har kommet til episode 4505 sånn ca i Norge nå. Det er episodene fra 2007 fra Australia.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Hvem smitter Cassie da? Noen som vet mer ? :-) Takk for svar så langt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Han hun er sammen med nå. Husker ikke navnet på han. Søk på home and away, jeg har skrevet mange steder her på skravle og anonym om hva som skjer videre. Orker bare ikke å skrive alt om igjen, hehe ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, Henk var det. Men: Cassie og Sally flytter. Cassie får ikke jenta si før de noen mnd etterpå...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 GREYS: Issi får påvist en svulst. Hun holder på å dø, hun gifter seg med Alex. Hun overlever kreften. Christina blir sammen med han militærlegen. Meridith og McDreamy skal gifte seg, men finner ikke tid til det, og de "gifter" seg i garderoben ved å skrive en post it lapp. Callie blir lesbisk og dater hun barnelegen dom alltid er så positiv. George dør da han skal redde ei jente som nesten blir påkjørt av en buss. Miranda og mannen skiller seg. MacSteamy blir samboer med lillesøster til Meridith. Det var det jeg kom på i farten:-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Ohhh.. Spennende :-) Noen som vet mer?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 Martha får kreft. Martha og Jack blir sammen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå