Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Du kan jo kjøpe sånne gips-ruller på apoteket..? Om det er det du tenker på? Litt usikker på hva/hvordan du tenker, hehe )
rima Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Selve gipsen vet jeg ikke om du kan lage selv. Men du kan jo kjøpe og bruke sånn pulvergips og røre ut i vann og lage "stæsj" med. Fås i hobbybutikker. Hvis det var det du tenkte på?
lilletulle Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 tenker på gips for å ta avstøpning av fot/arm :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå