Gå til innhold

kunne du solgt deg selv på deltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste en artikkel om ei gift dam på 40 fra oslo for en god tid tilbake.

hun hadde en gjennomsnittelig jobb , og bra liv med mannen osv.

tingen var, hun solgte seg ( som hore) en helg hver mnd.

dro inn mellom 10 og 15 tusen hver helg.

hun lot seg intervjue, og forklarte at det var så enkelt. å så godt å ha disse ekstra pengene, slippe å spare å slite. mannen visste selvsagt ingenting.før hun etter 15 år fortalte han sannheten.

vill du kunnet gjort noe slikt?

jeg kunne absolutt ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg kanskje ikke hadde turt ,men hadde det ikke vært for at jeg var litt pysete kunne jeg gjort det...

Skrevet

Nei aldri i verden!!

Har ikke så god råd nå, men har heller dårlig råd enn å være en hore!! Hadde aldri klart å sett meg selv i speilet eller min mann i øynene dersom jeg hadde gjort noe slikt!!

Dersom man har noen som helst annen mulighet enn å måtte selge seg så gjør man jo det!!

Skrevet

Tror jeg leste noe lignende historie en gang. Men denne dama var hjemmeværende, og hun solgte seg selv hjemme mens barna og mannen var på jobb. En dag fortalte hun dette til mannen, og siden det var så letttjent penger, lot han henne fortsette. Sykt.

Skrevet

det er jo egentlig helt forjævlig. enn at man går så langt. skjønner det liskom i de landene der man nesten ikke har noe valg. sulte eller selge seg, men ikke da man bor i norge. kan ikke tro det finnes noen grunn her i alle fall. å nei , æ være dopavhengig er ikke en grun spør du meg. nei aldri i verden om jeg vil meg selv, mannen min , evt barn, familie noe så vondt.

Skrevet

ikke faen heller om jeg kunne. tenke seg til å treffe på bekjente da, av mannen eller meg selv. æsj.åssn sku man ha forklart den a? eh jeg d, eh du skjønner, ja da jeg ikke er husmor og jobber så er jeg hore.bare du ikke forteller det til kona di eller mannen min på neste nabofest så tar jeg jobben jeg.

oisann....nei trukke det du.

Skrevet

Jeg kunne godt ha vært eskortepike.. :P Altså, late som man var dama\date i selskaper og slikt.. Hadde sikkert vært litt morsomt..

Men kunne aldri hatt sex med fremmede menn for penger. Og solgt meg selv på den måten.

Skrevet

hmmmm. vel, hadde i alle fall heller jobbet som eskortepike i stede for billig hore. som du sier, spille dama til noen kan jo væremorro det. men alikevel. litt småfælt det å egentlig.

men en ting er sikkert, at å spre beina for penger fordi jeg ikke gdder å spare eller slite litt ekstra ( sikkert slit med å være hore også) men tenker på normalen som jobb å slikt.

det ville aldri ha falt meg inn. så utrolig ekkelt.

Skrevet

ekkelt , frivilligr horer er noen ekle skapninger

Skrevet

Tviler på om det hadde blitt særlig vellykket, men det er ikke noe som byr meg spessielt imot. I den riktige settingen tror jeg jeg kunne gjort det, men ikke uten at det var OK for mannen min.

Skrevet

Må vel være vesentlig mer pinlig å være den som måtte betale for sex enn å være den som fikk betalt.

Skrevet

Nei, ikke på de premissene du snakker om. Hadde jeg vært en fattig dame fra laveste kast i India med ingen annen måte å tjene til livets opphold hadde jeg nok sett annerledes på det.

Skrevet

kunne ikke sagt det bedre selv kaklehøna.

Skrevet

Nei, herregud! Skulle være i dyp, dyp krise (ikke ha penger til mat til barna mine) før jeg vurderte noe slikt!

Skrevet

Aldri. Nå snakker jeg ut fra livssituasjonen jeg er i, som er veldig bra.

Skrevet

Jeg tror godt jeg kunne solgt meg selv. Hadde i alle fall vært gøy å prøve en gang. Men aldri hvis jeg hadde mann og barn, det ville jo blitt ALTFOR komplisert. Så det toget har nok gått...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...