Gå til innhold

Hvor fort drar man til legen med barna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 2 år er syk, hentet han m feber i bhg igår og har feber ennå, ikke så mye lenger, men veldig slapp og hoster. Ligger bare på sofaen. Men hvor tidlig er det vits å dra til legen liksom???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke dratt til legen for noe slikt. Om feberen ikke er bedre etter 3-4 dager, så ville jeg tatt en tlf, og om han blir skikklig dårlig, men ellers så blir de jo som oftest frisk av seg selv :-)

Skrevet

ja de gjør jo det... bare redd for svineinfluensa jeg!!!

Skrevet

Signerer Alva og føyer til at jeg hadde kontaktet lege om barnet fikk høy feber som ikke går ned om en gir febernedsettende.

Skrevet

Svineinfluensaen er ikke farligere enn en hvilken som helst annen influensa, så om han får den er det bare å stelle godt med ham og vente til det går over. Om han blir veldig medtatt ringer du lege.

Skrevet

Ikke før feber er på 39 og den ikke går ned med paracet.

Tar tid å bli frisk, gjerne 2-3-4dager - det viktigste er å sørge for DRIKKE. Så de ikke blir dehydrert. Mat er ikke det viktigste, drikken er viktig i det store de dagene feberen er der og man er slapp.

Er man syk med hoste over en uke og det går utover nattesøvn, går man til lege, hvis vanlig hostesaft ikke funker.

Er man syk med feber over 4dager pleier jeg å ta en tlf.

Men, det spørs også på allmenntilstanden, blir man bedre: Ok.

Blir man verre på dag 3 ringer jeg og hører litt.

Lykke til og god bedring til gutten.

Skrevet

takk!

får kjøpe saft etterpå, ikke så hard på vannflaska idag stakkar...

Skrevet

Tror jeg ville venta til i morgen ihvertfall. Jeg var helt elendig form, masse feber, vondt i kroppen, hodet, halsen, kasta opp. Og legen tok seg ikke bryet å sjekke meg for svineinfluensa enda jeg er gravid.Han mente det var så usannsynlig at det var svineinfluensa. Aner ikke hva jeg hadde, men tok over en uke før jeg var frisk igjen.

Skrevet

syns det er så dårlig at de ikke gidder å sjekke nøyere!!

bra du ble frisk igjen da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...