kokosyklus Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Ei husmor Husmora Flere husmødre Alle husmødrene ...det snør i dag, Vi har spist matpakke ute og nå vasker jeg klær.
wirre;o) Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Det får'n si. Jeg bleker dåpsskjole i dag.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Skal til å steike karbonadekaker )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Samboeren og ungen rydder - jeg sitter på sofaen og skriver innlegg.. Livet er herlig med ;o)
Mille** Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har vasket gulvene, trent pilates og zumba. Slapper av før jeg skal på kveldsvakt. Snør her også. )
*smula* Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Har trent, rettet prøver (fint med høstferie), skal på gjenvinningsstasjonen med diverse søppel. Ikke så veldig husmor i dag egentlig.
Norwegian by injection Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 He he. jeg løp en mil på mølla, og nå spiser jeg en HEL pose M....
magica og lille tryll ♡ Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Fortjent syns nå jeg...;o)
Norwegian by injection Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Takk he he! En ond sirkel, jeg lærer aldri!
kokosyklus Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg planlegger å løpe ca en mil i morgen, så i dag har jeg presset i meg så mye at jeg er kvalm... På forskudd. Og vi vet jo alle hva som skjer etter joggeturen i morgen! Får bare tenke at jeg i det minste holder kondisjonen i gang:) Stå på alle husmødre. I morgen skal jeg henge opp resten av klesvaska før vi blåser bort i hagen...eller omvendt, det får tiden vise. Følg med i min spennende hverdagstråd, med ny oppdatering i morgen tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå