Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Må bare få ut litt tanker her inne.. og kanskje høre om noen har opplevd det samme.. Jeg har bodd i min egen leilighet i over 1 år nå.. veldig rolig strøk (men mange hus og folk) , og naboer holder seg for seg selv.. faktisk har jeg omtrent ikke sett hvordan naboen ved siden av ser ut før nå nylig. Da jeg flyttet hit hadde jeg en hund, som jeg fortsatt har.. hu er verdens snilleste og hadde aldri gjort noe galt mot andre. Hun bruker å stå i bånd av og til utenfor her og bjeffer svært lite. Aldri fått noen klager eller noe.. Så, fikk vi oss en valp for ca 1 måned siden.. den er jo litt vilter og bjeffer litt.. er bare 3 mnd, så det er jo ganske vanlig.. Og har da hatt den litt ute i bånd, sammen med hun eldste.. (bare max en time om dagen tilsammen, og de har forlengelse på båndet, så de kan gå litt) .. går ellers tur med de, eller så er de løs inne. Nå er jo ikke valpen vant til å stå i bånd, så til tider bjeffer den litt, både fordi jeg går inn en stund eller fordi den lekesloss med den andre. Tar den inn om den står lenge og bjeffer.. Så en kveld kom plutselig naboen som jeg aldri har hilst på eller noe.. Joda, de og naboene der igjen (de bor i samme innkjørsel og er visstnok venner), har meldt oss til dyrevernet! De sier at valpen ikke har det noe bra, at det hvertfall høres sånn ut, for den står jo å bjeffer heeeele tiden, hver dag konstant. Og den andre hunden, jo den hadde visst vært innom hagen deres for noen uker siden, gjort fra seg og oppført seg truende! Det siste vet jeg er bare tull, fordi jeg vet hvordan hun er blant mennesker. Jeg vet at de ikke har noe grunn til å ta fra oss dyra og at dyra mine har det bra, men likevel er det skikkelig ¨tristt at dette har skjedd. Jeg elsker dyr!! dyrevernet har heller ikke tatt kontakt, så antar at de ikke mente det var hold i hva de sa. Sorry at det ble litt langt
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Herregud! Jeg ble selv meldt til dyrevenet av naboene mine! Fordi jeg slapp ut perserkatten min,som egentlig er en innekatt,men den likte å være ute! Dyrevernet kom å kikka på katten og sa at her er ingeting galt så gikk de igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå