Gå til innhold

Hvor mange plagg har dere i hver størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra størrelse 56-80?? Da tenker jeg bodyer, strømpebukser, sokker, t-skjorter, gensere, bukser, skjørt, kjoler osv? Hvor mye trenger man egentlig i hver størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne, for det lurer jeg også på!

Syns utstyrslisten på bim og klikk ser så voldsomme ut.. 8 bodyer? seriøst?

Skrevet

Det kommer veldig an på om man kjører ull eller bomull mener jeg.

Jeg føler at jeg trenger dobbelt så mange bomullsbodyer som ullbodyer. Det var det jeg erfarte sist i hvertfall. Jenta ble født på våren og da gikk det etterhvert i bomull. Men så kom høsten og da brukte jeg bare 3-5 bodyer i ull hele tida. Hadde bomull og men det ble aldri at en brukte de.

Så jeg kommer til å ha kanskje 3 ullbodyer i de små str (50-56) når gutten blir født i januar. Også får jeg nok et par bomullsbodyer som jeg kan ha i reserve. Mer enn nok i starten.

Så merker man fort om babyen er en gulpebaby eller ikke :) Det har også en del å si!

Skrevet

Enig med ToTette, kjører du ull trenger du halvparten av det du trenger om du bare kjører bomull. I tillegg stekker ullen seg så den kan brukes lengre enn bomullsbodyer. 3 bodyer, to strømpebukser og en ull-sparkebukse f.eks kommer du langt med.

Jenta mi på 2 år har fortsatt det som basis-plagg innerst på kroppen.

Skjørt og kjoler trenger man egentlig ikke, bare styr å ta på - men morsomt om man skal på besøk o.l. Jeg har en haug av kjoler som er brukt en gang......Eneste kjolen som ble brukt mye var nøstebarn - kjolen som førts var kjole, så tunika og deretter vest - ble brukt i 2 år i størrelse 62=)

Husk at du får mange gaver, så man trenger ikke ha alt klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...