Gå til innhold

chill+ : er du her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er du den samme chill som fikk ett barn i mars 2007 og som er fra Bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Det stemmer :-) Dvs, jeg holder meg vel mest på Dib, da det ikke er noe barnimagen her for tida.

Men, hvem er du? Kan ikke si jeg husker nicket ditt?...

Skrevet

Så kjekt!

Vi gikk gravid samtidig, og jeg er også fra Bergen. Søkte litt rundt på noen gammle innlegg i dag og fant plutselig noen tråder fra 2006 som vi begge hadde skrevet på.

Jeg fulgte litt med på trådene dine da vi var gravid, men sluttet å være så mye innpå her en periode etter fødselen, så glemte deg (og de andre fra den perioden) litt. Vet liksom ikke hvordan det har gått med noen av dem.Men det var artig å se at du var her enda. :)

Jeg brukte ett annet nick før. Er en del på dib jeg også. Men skriver lite.

Skrevet

Aha :)

Ja, man har en tendens til å bli hengende her inne :) Går perioder hvor jeg ikke besøker dib, men plutselig er man pålogget igjen. Mest rundt og titter der, er ikke så aktiv lenger.

Vi fikk et barn til i mars i år også. Enn du da?

Skrevet

Så kjekt at du har fått en til! Gratulerer! Hvordan tar førstemann det?

Jeg er faktisk nettopp blitt gravid igjen. Så det blir spennende. Gleder meg. Hadde ett ganske tøft svangerskap sist, så håper på at det blir litt enklere denne gangen. Men gjør det ikke det så holder jeg nok ut. Denne gangen vet en liksom hvor fantastisk det er, det som kommer ut av disse mnd. :)

Bor dere i Bergen fortsatt?

Tror jeg husker deg godt fordi vi er like gammel også.

Skrevet

Så spennende, gratulerer med graviditeten! Håper du får det bedre denne gangen da. Men, man vet jo at det er en ende på det, heldigvis :-) Når har du termin da?

Eldste her er en veldig flink storebror, så det har gått over all forventning. Han koser og duller med lillesøster, skal holde henne og hjelper til med mating om han får sjans. Veldig godt å oppleve for et mammahjerte ;)

Vi bor fortsatt i Bergen ja :)

Var du forresten med på noen treff? Vi hadde noen, iallefall fra Bli Gravid.

Skrevet

Takk takk...Jeg har ikke termin før 11 juni, så er ikke kommet så langt enda. :)

Håper lillegutt her også finner ut at han vil være grei storebror. Er litt redd for at han skal føle seg tilsidesatt. Men det går seg vell til uansett.

Tror jeg tenker litt på det nå fordi han er veldig mammagutt akkurat nå,, men det går forhåpentligvis over innen ni mnd. :)

Jeg var aldri med på noen treff. Var ikke inne på bli gravid. Begynte å være på disse sidene da jeg var ca 5uker på vei sist. Fant dem liksom da.

Skrevet

Det går nok helt fint skal du se :)

Vi har prøvd å inkludere storebror så mye han ønsker i stell, mating osv, så det er mulig dette har hjulpet til på den minimale sjalusien.

Da er du rundt 5 uker på vei nå da? Merker du noe på formen din foreøpig?

Skrevet

Hei igjen!

Tror nok det er viktig å la de store være med på stell og det som er. Det tror jeg har mye å si. Sikkert viktig å prøve å ikke stresse.

Ja, er ca 5 uker på vei. Merker litt. Trøtt og litt kvalm. Men det går helt greit. Lurer bare på når/ om det tar seg opp. Får nå bare vente å se.

Skrevet

Jeg får vel sladre litt og fortelle at jeg også er rundt 5 uker på vei :-) Du er vel litt lenger enn meg, min foreløpige termin er 16.juni.

Blir to ganske så tette her da, i tillegg til eldst. Gleder meg, håper virkelig at dette går rette veien. Trøtt og kvalm er forresten "lidelsen" her også, men det er heldigvis ikke så ille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...