temine Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Skal ha med meg tantebarna mine på 3d kino e ettermiddag, vi skal se "se opp". Tulla på straks 4 har og veeeeeldig lyst til å bli med, er hun for lita, eller tror dere det vil kunne gå bra?
erteposen + 4 Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Min 5-åring, som akkurat ble det, såg den sammen med storebroren og meg på lørdag. Den har en del skumle scener. I starten blir det lyn og torden, men mest skummelt er hundene og en mann som går fra snill til jævlig på et sekund. Minstemann er ikke skvetten i det hele tatt, men reagerte på hundene. Kanskje en 4-åring forstår mindre? Jeg forberedte min sønn på hva som var skummelt. Starten av filmen er nydelig, og begge guttene mine var helt rørt og så lei seg fordi de ikke kunne få barn.
Melkedrøm Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville nok latt være. Noen av scenene kan nok bli litt skumle. Den med sinte/onde mannen og sinte hunder var ikke særlig koselige for så små vil jeg tro. Resten av filmen var jo bare veldig søt, men som sagt- noen litt skremmende scener ja. Der jeg var å så den var det også forferdelig høy lyd, greit med lyd altså, men syns egentlig man burde ha litt lavere lyd når det er en barnefilm. Fikk nesten vondt i hodet jeg hehe.
temine Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Hmmm...ble i tvil nå altså. Hadde håpet dere sa ja, ta henne med;) Få vel snakke litt med henne om det, og evt ha henne på fanget under filmen om hun absolutt skal bli med. Er ikke så ofte hun har besøk av søskenbarna sine, så hun vil helst tilbringe så mye tid som mulig med dem. Er veslevoksen og forstår my efor alderen, men blir selvfølgelig redd hun og, på lik linje med andre unger. Nei, gruble gruble. Takk for svar!
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Sønnen min blir fire i november. Vi så Se opp, men ikke i 3D. Han elsket det og syntes ikke det var skummelt, men spennende. Har et vennepar som tok med fireåringen sin på 3D versjonen, og de måtte gå. Det ble for voldsomt.
erteposen + 4 Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Vi såg ikke 3d versjonen av den grunn. Istid, som de elsker, ble temmeli voldsom i 3d så vi tok ikke sjansen. Min 5-åring tåler mindre nå enn for et år siden, selv om han er en tøffing. Han er fortsatt lei seg fordi de ikke kunne få barn og han var så lei seg. Raring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå