Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg gir pjokken det når han er forkjølet. Han er nå 14 mnd, men ga han det første gang da han var 6 mnd. Han blir så tett at han hverken får spist eller drukket noe som helst. Saltvann hjelper akkurat ingenting. Vi bruker saltvann hver dag forebyggende, og jeg sverger til det altså - men når han er syk og tett bruker jeg altså nesespray. Legene har også anbefalt oss dette faktisk. Spesielt da han hadde øreverk. Hva gjør dere andre? Synspunkter og meninger?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har aldri i hele mitt liv fått nesespray, og nå er jeg godt opp i tjueåra. Ser ikke behovet for noe som gjør meg avhengig, syns ikke noe om sånt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Du får en vanlig saltvannsspray på apoteket til små barn , denne har ingen stoffer i seg. Miwana eller noe heter den. Har brukt den når snuppa er veldig tett og hjelper bra synes jeg
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 obs...svarte litt fort.. en gang hun hade øreverk brukte jeg rinox men bare i noen dager før jeg gikk over til saltvann...det er jo beregnet til små barn.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Saltvann hver dag forebyggende? Er du helt blåst eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå