*pooh* Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Kjempekjekt å se gutten igjen, blitt lubben og god siden sist Akkurat som sist gang ville han bare gjemme seg med føtter og hender i ansiktet så jordmor måtte styre på, og jeg måtte snu meg alle veier og hoppe litt på gulvet, hehe Han ville mest vise de flotte, muskuløse armene og beina, som om han viste fram bicepsen, hehe! Men fikk gode bilder fordet, også noen av ansiktet. Tullegutten ) Er i dag 27+4.
Elis84 Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Åh, så utrolig koselig å få se lillegutten din igjen! Jeg var på fredag, men hender, føtter, navlesnor og morkake var forran ansiktet, så skal tilbake nå på fredag. Håper han vil vise seg mer for mammaen og pappaen sin da..
NostraStoria Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Så kjekt!! Fikk du med bilder og film i prisen? Hvis jeg forstod jordmor riktig så måtte jeg ta med DVD selv?? Må være sykt herlig å se ham igjen ) Lille gullet får jeg se om 1 uke!
*pooh* Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Ja hadde med minnebrikke som hun la bildene inn på. Ja var så deilig å se, har jo vokst så mye, 1080 g og 35 cm, tenk det! husker første ul da han var 5 mm, hehe Bare å glede seg, er stort å se, og lykke til og håper deres vil vise ansiktet mer, for denne karen måtte vi jobbe med, haha
gutt09+*11 Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Til *pooh*.. Har du termin 5. januar? Det har nemlig jeg, men er ikke 27+4 i dag.. Mulig jeg tar helt feil altså.. Ikke for å pirke, men litt greit å avklare om jeg "regner" riktig her.. Skal forresten på 3d til torsdag, gleder meg..
*pooh* Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 Nei altså, her inne står det 5. jan men har 4. fra lege/jordmor, har ikke orket forandre noe her inne, ikke å nøye akkurat det. Jeg har hele veien tenkt at jeg starter ny uke på søndagene, 27+0 lørdag, men jordmor sier 21+1 lørdag. Er sikkert fordi jeg har gådd etter bim-terminen at jeg har blitt vant til å telle slik, men er bare 1 dags forskjell, hehe, men rett skal være rett ja!
*pooh* Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2009 Men å har jeg forandret terminen her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå