Gå til innhold

det kan vel ikke være noe annet enn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynnende rier dette her.Jeg har dårlig hukommelse fra forrige gang, men siden 6 imorgen har jeg hatt moderate sammentrekninger nederst i magen. De er korte og kommer uregelmessig så det er nok en stund igjen, men det kan vel ikke være noe annet vel? bare synes det er rart jeg bare kjenner dem nederst. skal det ikke kjennes i hele magen. det stråler bak i ryggen også og jeg må stortsett puste meg igjennom dem og stoppe opp med det jeg gjør.

Noen som har peiling? terminen var forrige fredag hvis noen lurer på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du er nok i starte av fødsel, begynnende rier i og med du må puste deg gjennom dem og de stråler ut i ryggen også.

Jeg er andre gangsfødende jeg også, men da jeg fødte første gang hadde jeg bare rier i magen(merket iallfall ingenting til at de gikk bakover i ryggen).

Lykke til!

Selv hadde jeg menstermin lørdag og ul-termin i går. Nå skal jeg snart til jm for å få min fjerde modningsakupunkturtime. Jeg har litt sammentrekninger, så jeg er spent på hvor moden jeg er.

Blir spennende å treffe på babyen som er inne i magen!

Skrevet

leste meg tilbake til forrige gang jeg var i fødsel siden det ikke er så lenge siden sist og det er nok det samme ja. bare spent på hvor lang tid dette vil ta. det innlegget jeg skrev sist var skrevet halvannet døgn før han kom. lykke til hos jordmor idag! håper vi begge får treffe babyene våre snart.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...