Gå til innhold

småen... er han bitte liten fortsatt? hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 mnd... 76 lang og 9,8kilo...

var 46 lang og 2,9 da han ble født..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, sammenlignet med mine unger er han i hvertfall det ;-)

De var ca 85 cm og ca 13 kg på samme alder.

Men så lenge han følger sin kurve er han sikkert perfekt ;-)

Skrevet

Er litt vanskelig å sei om han er liten eller ikkje, er du og faren små??

Gutten min var litt lengere når han var 15mnd, 10kg og 80cm, han var større når han blei født, 4070g og 49cm, ingen ball, kun beinbyggning på han som vog noko, han er slik nå også. 5år og 6mnd, 117cm og 19,2kg med inneklær på......

Skrevet

Mine gutter var lengre, men veide litt mindre. De var 50 cm da de var født, og 3000g.

Skrevet

Jenta mi er 79,5 og 92 og syns hun er pitteliten.Men hun følger sin egen lille rare kurve:)

Skrevet

9,2 kg skulle det stå:)

Og var mellom 50-55 cm og 4185 når hun kom til verden

Skrevet

vi er ikke små nei,jeg er 172 høy og pappan 180

Skrevet

Også er hun 17 mnd:)

Skrevet

Han er ca like stor som min gutt på 9 mnd...så jeg syns han virker bitte liten til å være 17 mnd.

Skrevet

Ser at dere ikkje er små nei!! Kjenner ein gutt som er 2år som er veldig liten serru, men der er mamman liten og det ligger i hennars familie å vera små.

Eg hadde ikkje bekymra meg noko veldig, dei tar det att som regel. Du kan jo be helsesøstera ta ein kikke og høre kor ho vurderar det.

Skrevet

på 15 mnd. kontrollen var vår gutt 9,7 kg. og 79,5 cm. lang. I dag når han er 2 år og 2 mnd., er han vel rett under 90 cm. lang og 12-13 kg. syns egentlig det er rart han ikke er lengre siden jeg er 180 cm og bf er 195. Ser derimot ut at lillebror har arvet høyden vår...hehe... (3 mnd. og 65 cm. allerede)

Skrevet

Han er cirka like stor som min på 8,5 mnd. :) Han var 54 cm da han ble født og 3500 gr. :) Men gutten din er sikkert helt perfekt!!

Skrevet

Jeg har en som er snart 4 år... hun er 87cm og 12 kg... hun er liten hun...

Skrevet

He he, nå er min gutt ekstremt stor da, så i forhold til min gutt er han veldig liten. Min gutt er 6mnd om ei uke og på 5 mnd kontrollen var han 73cm lang og veide 9975gram......

Men alle unger er jo forskjellige og de pleier jo å vokse seg til etterhvert som de blir eldre. For min gutt sin del så håper jeg jo på motsatt effekt; at ihvertfall vekta stagnerer litt! ;P

Skrevet

ikke i forhold til vekta som var når han ble født.

men i forhold til min på 19 måneder som er 13,2 kg og 88 cm lang så er han det...

Skrevet

Liten i forhold til min som bare er 7 mnd.. Han er i hvertfall 75 cm lang og 9 kilo =) Men så har en mamma som er ganske høy også da =)

Men så lenge han spiser og er blid og fornøyd er det nok ingen fare =)

Skrevet

Bare lurer, når du/dere tenkter på liten, er det da at han ikke er så høy, eller det at han ikke er så tung? Jenta mi er 28 mnd og veier nok rundt 10 kilo og er vel kanskje 83-84 cm høy. Slank er hun, men ikke tynn....

Hun hadde omtrent de samme målene som din (HI) ved fødsel.

Skrevet

sønnen min ved 15,5 mndr var 81 cm og 12,06 kg, han var 2,6 kg og 45 cm ved fødsel.. Vi er ikke så lange... Jeg 165 og mannen min 183 cm.

nå er han 20 mndr, 14,5 kg og ca 88-89 cm

Jenta mi var 88 cm og 14 kg ved 18 mndr

synes han er litt liten i forhold til våre barn =) Men hvis han var terminfødt, så var han jo ikke av de største kjempene da heller =)

Skrevet

Sammenlignet med mine så er han veldig liten, ja.

For å si det slik så var jeg på kontroll i dag med tassen på 9 mnd.

Han er like lang som din (76 cm) men veier 11,1 kg.

Nå var han betraktelig større ved fødsel også da, så det har jo sikkert mye å si.

Skrevet

eldste min var 9,1 kg på 15 mnd kontrollen. husker ikke helt hvor lang hun var... mini var vel 78 cm og 10.2...

vil tro at han er helt grei..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...