Gå til innhold

Første symptom på at du var gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Hva var det første symptomet på at du var gravid? Og hvor tidlig opplevde du dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme bryster, ømme bryster og ømme bryster. Kanskje to-tre uker etter befruktning.

Skrevet

samme som Queen ...Ømme pupper , skikkelig spreng. Bare par dager etter befruktning. Positivprøve etter 5 dager

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Ingen ømme bryster her i gården, men det kan/skal vel uansett ikke komme før ca tid for (ikke) mensen uansett. Men har så innmari oppblåst mage/luftsmerter. Noen som har dette på symptom-lista si?..

Skrevet

Som de forrige gangene var jeg veldig trøtt, frøs skikkelig og ble pissur for bagateller.

Da måtte jeg ta en test, he he.

Skrevet

Følte meg uvell stort sett hele tiden, og var sinnsykt trøtt hele tida.. Tok en test og jaggu var jeg gravid gitt! =)

Skrevet

ømme bryster, og oppblåst mage. Sikker på at mens var rett rundt hjørnet, men den gang ei! :-)

Skrevet

Første symptom på at jeg var gravid var at jeg ble så fryktelig gåen i magen, hehe. På samme tidspunkt, samme sted, på vei til jobb, måtte jeg på do.

Husker ikke hvor langt jeg var på vei. Vi prøvde jo å bli gravide, men har ikke heelt tellinga;)

Skrevet

hormonras dagen etter befruktning. Deretter kvalme fra uke 5 og svangerskapet ut...

Skrevet

Ømme pupper og faktisk kviser på ryggen :-P

Det har jeg aldri ellers...

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Nice. Hørtes skikkelig koselig ut ;) He he. Man får heldigvis lønn for strevet.

Skrevet

Merket først at jeg hadde usedvanlig sterk luktesans.. Så ble jeg uvel på trening, noe jeg aldri hadde blitt før... Treneren min lurte på om jeg var gravid, jeg trodde ikke noe på det selv, men tok en test og jo da, den var positiv!!

Skrevet

Det første symptomet mitt var vel egentlig uteblitt mens. Så kom de ømme puppene og at jeg alltid frøs.

Ifølge mannen så begynner jeg visst å snorke med en gang jeg blir gravid. Begge mine to tidligere graviditeter har kommet som en overraskelse på oss, så han har vel ikke helt satt det i sammenheng før, men nå sier han at hvis jeg noengang blir gravid igjen kommer han til å ta det på snorkinga før noe annet :)

Skrevet

denne gang biiiittelitt vondt i magen...Thats it...

Skrevet

Null symptomer. Eller tanta kom aldri da :)

Skrevet

Bare at mensen ikke kom!!

Ellers merket jeg ømme bryster ganske fort..

Skrevet

Kvalme og enormt god luktesans.

Skrevet

Tro det eller ei, men begynte med spyingen uken etter unnfangelsen.

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Stakkars deg! Hvor lenge holdt du på med det da?.. Det er (hvis det er..) bare 4 dager siden unnfangelse her, så det er vel uansett for mye å håpe på å kunne vite noe. Men er SÅ oppblåst i magen..

Skrevet

Spydde til og med uke 20, så jeg holdt på en stund ja. Men når man ser premien man får gjør det ingenting! Sånn var det begge gangene ;-/

Du får være litt tålmodig og vente et par uker til før du tester, men noen ganger bare vet man at den sitter. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...