Gjest herr og fru strert Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hva var det første symptomet på at du var gravid? Og hvor tidlig opplevde du dette?
Espoir Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Ømme bryster, ømme bryster og ømme bryster. Kanskje to-tre uker etter befruktning.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 samme som Queen ...Ømme pupper , skikkelig spreng. Bare par dager etter befruktning. Positivprøve etter 5 dager
Gjest herr og fru strert Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Ingen ømme bryster her i gården, men det kan/skal vel uansett ikke komme før ca tid for (ikke) mensen uansett. Men har så innmari oppblåst mage/luftsmerter. Noen som har dette på symptom-lista si?..
It's all about me Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Som de forrige gangene var jeg veldig trøtt, frøs skikkelig og ble pissur for bagateller. Da måtte jeg ta en test, he he.
Kliko Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Følte meg uvell stort sett hele tiden, og var sinnsykt trøtt hele tida.. Tok en test og jaggu var jeg gravid gitt! =)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 ømme bryster, og oppblåst mage. Sikker på at mens var rett rundt hjørnet, men den gang ei! :-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Første symptom på at jeg var gravid var at jeg ble så fryktelig gåen i magen, hehe. På samme tidspunkt, samme sted, på vei til jobb, måtte jeg på do. Husker ikke hvor langt jeg var på vei. Vi prøvde jo å bli gravide, men har ikke heelt tellinga;)
lille sprelle Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 hormonras dagen etter befruktning. Deretter kvalme fra uke 5 og svangerskapet ut...
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Ømme pupper og faktisk kviser på ryggen :-P Det har jeg aldri ellers...
Gjest herr og fru strert Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 Nice. Hørtes skikkelig koselig ut He he. Man får heldigvis lønn for strevet.
FanteGuri Skrevet 6. oktober 2009 #14 Skrevet 6. oktober 2009 Merket først at jeg hadde usedvanlig sterk luktesans.. Så ble jeg uvel på trening, noe jeg aldri hadde blitt før... Treneren min lurte på om jeg var gravid, jeg trodde ikke noe på det selv, men tok en test og jo da, den var positiv!!
Tante Gustava Skrevet 6. oktober 2009 #16 Skrevet 6. oktober 2009 Det første symptomet mitt var vel egentlig uteblitt mens. Så kom de ømme puppene og at jeg alltid frøs. Ifølge mannen så begynner jeg visst å snorke med en gang jeg blir gravid. Begge mine to tidligere graviditeter har kommet som en overraskelse på oss, så han har vel ikke helt satt det i sammenheng før, men nå sier han at hvis jeg noengang blir gravid igjen kommer han til å ta det på snorkinga før noe annet
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. oktober 2009 #17 Skrevet 6. oktober 2009 denne gang biiiittelitt vondt i magen...Thats it...
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #20 Skrevet 6. oktober 2009 Bare at mensen ikke kom!! Ellers merket jeg ømme bryster ganske fort..
Hyacinth Bucket Skrevet 6. oktober 2009 #23 Skrevet 6. oktober 2009 Tro det eller ei, men begynte med spyingen uken etter unnfangelsen.
Gjest herr og fru strert Skrevet 6. oktober 2009 #24 Skrevet 6. oktober 2009 Stakkars deg! Hvor lenge holdt du på med det da?.. Det er (hvis det er..) bare 4 dager siden unnfangelse her, så det er vel uansett for mye å håpe på å kunne vite noe. Men er SÅ oppblåst i magen..
Hyacinth Bucket Skrevet 6. oktober 2009 #25 Skrevet 6. oktober 2009 Spydde til og med uke 20, så jeg holdt på en stund ja. Men når man ser premien man får gjør det ingenting! Sånn var det begge gangene ;-/ Du får være litt tålmodig og vente et par uker til før du tester, men noen ganger bare vet man at den sitter. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå