PopUp Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Har fått lånt noen filmer av ei venninne, men det er nok ikke de filmene som selges på bl.a tvshop, disse er ikke på engelsk... Så blir litt vanskelig å følge med synes jeg... Men så har naboen kjøpt disse "ordentlige" filmene, og jeg kunne få låne et par av henne (et par var allerede utlånt). Så, dere som har litt peiling; hvilke av disse filmene er det mest dansing på? Er vel noen med aerobic også, og det har jeg ikke lyst til. (Naboen hadde ikke sett på dem enda...)
Emma&Adrian Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 jeg bestilte nettopp på http://dvd.zumba.com/ ,men har ikke fått den enda da,så jeg vet ikke.
Mille** Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har lånt filmer som er kjøpt på tv-shop, det er 3 dvder og ingen av de er aerobic. Det er en som heter zumba basic & 20 minute express, en heter cardio party og en heter sculpt & tone. Blir søkksvett av alle 3 og skikkelig anpusten. Fått på meg en jeans som ikke har passet på ett år etter at jeg begynte med zumba. Trener pilates i tillegg da, og jogger/går tur.
Norwegian by injection Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg trener ikke Zumba, men jeg går på Fame og Afro-moves på Elixia. Det er utrolig gøy, både pulsen og humøret stiger....å riste litt på rumpa gjør noe med deg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå