mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Vi har tidligere bare brukt Viking og Ecco sine vintersko, så jeg har ikke erfaring med andre sko. Men i år er jeg skikkelig skuffet over begge typer, synes de minner om stive og trange slalomstøvler.... Noen som kan anbefale andre sko som fuker like bra?
Honningmelon Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Minsta har kun brukt Ecco og har alltid vært fornøyd med de. Til eldste kjøpte vi RooTeens (?), fordi de kom best ut i test i fjor, og satt godt på beina hans. Men, de skoene er jo til litt større barn da, så spørs hvor gamle barna dine er.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 mine har ecco og viking og har alltid vært fornøyd med de!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Eldste er 7 år og yngste 3 1/2.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 Ja det har vi også, men årets modeller synes jeg var så rare på foten i forhold til tidligere. Kanskje bare meg det er noe galt med:-)))
Honningmelon Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Ok. Min eldste blir 6 år i januar. Han har RooTeens.
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Vi bruker Ecco og har vært veldig fornøyd med de. Kommer kanskje litt an på foten og, Men datteren min på 5 ha en smal fot og da synes jeg ecco-skoene fungerer kjempebra!
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Eldste har hatt Superfit to år nå. De er lette og fine, men litt smale over foten så de passer ikke til minsten sine breie føtter ;-)
nick_339050 Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tenkte akkurat det samme som deg i fjor vinter. Syns vikingskoene over str 30 er veldig stive og rare. Vi gikk for Geox vintersko og er kjempe fornøyde med de. De har vært helt vanntette, varme (har bare brukt en tynn ullsokk inni) og de er myke og gode. Min sønn er 5 og vi kommer til å kjøpe Geox igjen denne vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå