Vimsetrollet Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg trodde åreknuter "bare" var stygt jeg, men det er jammen vondt og! Er det noen som har noen kjerringråd? Jeg er så drittlei av alle disse gravideplagene nå!! Liker ikke å være gravid jeg!!
Gutt nr 2? Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Huff da.... ja kjenner til vonde åreknuter. Har til og med fått åreknuter i underlivet(!!!) og det er ihvertfall ubehagelig! Visste ikke at det gikk an en gang jeg:-) Eneste tipsene jeg vet om er å bruke støttestrømper når du går/står og ellers ha bena høyt. I underlivet er det bare å ligge mest mulig som hjelper samt kalde kluter... Er du langt på vei?
Vimsetrollet Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har også mine i underlivet og på lårene. Hadde det i forrige svangerskap og. Det er noe dritt!!! Jeg er 26 uker på vei, men tror de dukket opp ca i uke 20 denne gangen. Jaja, vi får bare trøste oss med at de forsvinner etterpå... Sukk!
Gutt nr 2? Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Ja tror det kom i ca uke 20 til meg også. Er 26+6 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå