prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Er 33uker i morgen, er det for tidlig å starte med kapslene?? kan det være at de setter igang fødsel eller er det heelt trygt å starte med de??
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tenkte jeg skulle vente til jeg har fullgått 34 uker. Altså at det står 35 uker her inne. Er i uke 33 nå. Men vet ikke helt hva som er vanlig. JM hadde ikke hørt om det en gang da jeg spurte henne i går.
Silje_vanilje Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg begynnte på dem i uke 32 da jeg fikk beskjed om at det var da man kunne begynne å ta dem. Merka ikke noe særlig til dem heller så..
_ThEoMaMmA_ Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 jeg starta i uke 32 og har termin i dag!!!!....man kan ta de hele tredje trimester....de setter ikke i gang no fødsel.....de skal hjelpe livmora å gjøre fødselen mer effektiv...og huden mer elastisk...og etter fødsel skal de hjelpe livmora å trekke seg fortere sammen....heeelt feil at de kan starte fødselen:)
Silje_vanilje Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Å så setter de vel ikke igang fødselen? Etter hva jeg har skjønnt så skal det bare være bra for livmora å ta dem, ikke for noe tidligere fødsel, da burde jeg vel født for lengst Er i uke 39 he he
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg begynte da jeg var 32 uker. Fikk beskjed om at det var da man burde begynne. Kapslene skal jo ikke sette i gang fødselen, men hjelpe til å gjøre vevet nedentil mer elastisk og å modne. Jeg fikk mer kynnere og murringer etter jeg begynte på de, så var litt skeptisk i starten, men har enda ikke født og er 38+5 nå:-)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Da skal nok jeg begynne på de i dag også Hvor mange tar dere om dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå