Gå til innhold

Dere med barn av begge kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å merke en forskjell på dem? Baby er jo baby uansett kjønn, så omtrent når begynte de å oppføre seg på ulike måter? Og hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 3 og en jente på 2. Jeg merket forskjell på dem fra baby, tolmodighet, humør osv. Men om det er pga kjønn eller pga personlighet, vet jeg jo ikke, men jeg tror det er personlighet. Barn er jo ikke like, noen gutter er ville, noen gutter er rolige. Jenter kan være liek så. Jeg tenker mer at det er personlighet, mer enn kjønn.

Skrevet

Egentlig ikke før de begynte i barnehagen. Da ble gutten påvirket av andre gutter, og ble plutselig interessert i Batman og slikt, men jentene plutseligt ble jålete og ville harosa kjoler osv (eller, kun den ene, den andre var ikke opptatt av slikt så tidlig).

Mht. villhet og temperament, var/er det ikke mye forskjell - der er snarere jentene mine villest og tøffest, mens gutten er mer engstelig, rolig og forsiktig.

Skrevet

Etter fyllte 1 år! Har ikke merket så mye forskjell på dem, men hvis det nå ligger en børste fremme så vil hun ordne seg på håret og ha spenner i håret. Og liker å gå rundt med dukkevogn. Det har aldri storebror gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...