lille oss Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 jeg har de siste ukene fått ekstemt mye vann i kroppen.. legen har meg på ukentlig oppfølging for å følge med det, men jeg var der på fredag og det har blitt mye værre i helgen! jeg har gått opp 10 kg på en mnd!! jeg merker det værst i fingrene, det er vondt å bøye fingrene og handleddet, og jeg har mistet nesten all kraft i "klypa", og bena er ille. jeg skal bare sitte i en liten stund før jeg er så hoven at når jeg da skal reise meg for å gå er det smertefullt! spesielt i ankelen.. det ser ut som foten skal sprekke til tider, og skoene får jeg ikke på meg lengre,, er det noe som kan gjøres? jeg vet man skal spise lite salt og drikke mye vann, og jeg gjør så godt jeg kan der, men er det noe annet man kan gjøre? det gjør så vondt!
olle-bolle Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Ikke annet enn å ligge høyt med bena. Ellers finnes det veldig bra kompresjonstrømper der ute. Jeg kjøpte hos bandagist og er kjempefornøyd. Har selv gått opp 4 kg på to uker, så en dag uten strømpene er merkbart ja! Lenge igjen eller?
lille oss Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 nei, jeg har ikke så lenge igjen=) 22 dager idag! det skal bli godt å få kroppen tilbake igjen i alle fall. kan abre ikke huske at det var slik sist gang, men da hadde jeg vel ikke like store mengder vann som jeg har nå
Julelita Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Aktivitet hjelper også, om du orker. Jeg merker stor forskjell på de dagene hvor jeg klarer å være i bassenget. Får bedre blodsirkulasjon og mindre vann i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå