kei80 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Er det noen godse tips? Det bare renner og selvfølgelig er det dåp om få dager..Er det noe man kan gi de eller noen gode tips? Må vel pent bare gå sin gang..Er 6 månder og ellers frisk.
mamman til to gutter Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Det må nok gå sin gang, men dere kan jo bruke saltvann og snørrsuger for å få bort det verste sånn at det blir lettere å puste.
Maia&Mathias <3 Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Vi har også en gutt med rennende nese og slimete hoste... Hater å si det, men han har hatt det i 3 uker nå!! Vi bruker saltvannsspray (fungerer mye bedre enn dråper på min gutt), og igår var vi hos legen og fikk hostesaft...
Gjest mphs Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Det jeg har brukt å gjøre med snørrete og hostene babyer/barn er ett kjerringråd om å masere føttene med mentulatum fra apoteket. Det er da viktig at ungen får på strømpebukse med en gang slik at den ikke får tatt på det, for de skal ikke ha det opp i annsiktet. Dette har funger veldig fint for oss. Ellers kan du bryppe med mm om du enda har det. Og så suge forsiktig etter en stund.
lille sprelle Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 kjøp en nesesuger og bruk det! Blir litt skriking, men det er absolutt verdt det! Får da spist osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå