Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen godse tips? Det bare renner og selvfølgelig er det dåp om få dager..Er det noe man kan gi de eller noen gode tips?

Må vel pent bare gå sin gang..Er 6 månder og ellers frisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må nok gå sin gang, men dere kan jo bruke saltvann og snørrsuger for å få bort det verste sånn at det blir lettere å puste.

Skrevet

Vi har også en gutt med rennende nese og slimete hoste... Hater å si det, men han har hatt det i 3 uker nå!! Vi bruker saltvannsspray (fungerer mye bedre enn dråper på min gutt), og igår var vi hos legen og fikk hostesaft...

Skrevet

Det jeg har brukt å gjøre med snørrete og hostene babyer/barn er ett kjerringråd om å masere føttene med mentulatum fra apoteket. Det er da viktig at ungen får på strømpebukse med en gang slik at den ikke får tatt på det, for de skal ikke ha det opp i annsiktet.

 

Dette har funger veldig fint for oss.

 

Ellers kan du bryppe med mm om du enda har det. Og så suge forsiktig etter en stund.

Skrevet

kjøp en nesesuger og bruk det!

Blir litt skriking, men det er absolutt verdt det!

Får da spist osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...