FrkBomst&Frø Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 i natt spøy jeg 4 ganger på 6 timer, pluss at det jeg spiste/drakk på formiddag kom opp igjen i tre-tiden. Har ikke spydd siden da, men heller ikke kjent noe liv inni meg... Er kvalm hele tiden, og håper bare at denne natten forgår i hvile og søvn. Er 16+2, og lurer selvfølgelig på om dette kan være skadelig for minsten? Eller om det kan være vekten til minsten som presser på inni meg og gjør meg så kvalm? Har ikke merket noe særlig til magen før nå... og så blir jeg klart kjemperedd for ma.
mamman til to gutter Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Når du er bare 16+2, så er det helt naturlig at du ikke kjenner hver dag, da er fortsatt babyen så liten at det ofte er sånn at den sparker sånn at du ikke kjenner det, så det er ingenting å være redd for. Du mister ikke babyen av å ha omgangssyke. Jeg fikk omgangssyke selv når jeg endelig begynte å bli bedre etter å ha kastet opp i 1mnd pga svangerskapskvalme. Jeg brukte mye lengre tid på å komme meg igjen fordi når jeg sluttet å kaste opp pga omgangssyken, så var jeg kvalm pga svangerskapet fordi jeg hadde fått spist så lite. Det er sikkert det samme hos deg. Prøv å spise lett mat og litt av gangen. Det viktigste er at du får i deg noe å drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå