bergen81 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Nå ga jeg opp hele sovingen. Ble jo helt deppa av å høre på mannen som snorker og sover søtt. Så har satt meg i sofaen med et pledd og en kopp te og prøver å finne et navn til gutten i magen. Har murringer og vonde kynnere hele tiden, og halsbrann fra he*****. Er fødeklar torsdag, men føler meg i grunnen ganske så fødeklar allerede jeg altså.. du kan bare komme, lille venn, mamma er klar!!
LisaColli Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 jupp, våken her også.. sovner ikke før 4-5, så jeg orker heller ikke å legge meg før kl 2 plages for mye.. gubben har flyttet inn på gjesterommet, for han ødelegger den lille søvnen jeg faktisk får er kommet til uke 35 nå, og er ganske klar for forandringer nå ja;)
bergen81 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Er helt pyton dette her! Og når jeg først sovner om noen timer, så blir det bare et par timers søvn før jenten vår på 20 mnd skal opp. Mannen tar henne om morgenen og får henne i barnehagen, men jeg våkner nå uansett. Og da får jeg jo ikke sove igjen.. Så da blir det frokost og et par timer i zombietilstand før jeg kan gå og legge meg igjen. Så sover jeg noen timer på dagen. Noe jeg IKKE liker. Men har jo ikke noe valg, trenger jo søvn! Gleder meg sånn til å få kroppen min for meg selv igjen! Prøver å fokusere på at det aldri har vært kortere tid til vi får treffe gutten enn det er akkurat nå, men det er vanskelig å være positiv når man mest av alt vil krølle seg sammen og sooooove..
tiny_me Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 jepp. jeg har vondt når jeg sitter og kaster opp hvis jeg legger meg ned, og å sove stående har jeg ikke klart enda. gleder meg til det er over nå...
Snuttemor Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Jada, jeg våknet kl.01.30 og her sitter jeg fortsatt. Nå kan lillegutt komme ut av magen snart for mams begynner å bli trøtt av å ikke få sove.
second_time Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Du er ikke alene Jeg har søvnmangel på grunn av smerter (skiveprolaps) og har ikke annet valg enn å stå mesteparten av natten. Jeg teller dager, timer, minutter, sekunder til termin den 30.10 Håper gullet ditt kommer snart. Lykke til!
luftbobler Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har hatt problemer med å sove (spesielt i perioden 0230-0700 ) de siste to ukene, men i dag våknet jeg overaskende kl 0630 etter å ha sovet sammenhengende siden kl 23 i går!!! Veeeldig deilig. Hehe, tror det er mange år siden jeg faktisk har følt meg uthvilt kl 0630... Er 1.dag etter termin i dag... er jo lov å håpe at kroppen tenkte det var på tide med en full natt "lading"....
bergen81 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2009 Det er jo en liten trøst i at jeg ikke er alene, i allefall.. Men ikke lenge igjen nå! Og husker fra sist gang at det var betraktelig mye lettere å bli vekket for å amme og diverse så lenge jeg faktisk kunne sove før og etter! Greit at vi skal venne oss til at vi må våkne om natten, men det får da være måte på.. Nå har jeg sovet fra 03.30- 06.30, fått mann og barn av gårde, og skal bare spise litt så håper jeg på noen deilie timer med søvn... God natt (eller dag, alt ettersom) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå